ntfs

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben weer een poging aan het doen,maar nu krijg ik het volgende te zien:

als hij opstart en hij is voorbij het logo van asus(als ik dan op de del toets duw kom ik gewoon in de bios)staat er ineens: no device found
no bios installed

daarna kom ik een volgend scherm waarop staat,druk op een toets om vanaf cd te starten.

wat houdt dat no defice enzo nu weer in?
 
Voor alle zekerheid:
In de BIOS moet je op het tabblad Advanced, bij de Onboard Devices Configuration de Onboard Promise Controller uitschakelen.

Vanwege dat SATAkabeltje weet je wel?
 
hiep,hiep ****a hij heeft nu eenmaal alle bestanden zonder haperingen alles kunnen kopieren,maar nu ging het mis tijdens de installatie van de hardware.een keer of drie,daarna kreeg ik een ernstige fout melding(pfn_list_corrupt, nummer: 0x0000004e)
tijdens de installatie van de hardware kreeg ik een paar keer de melding i.v.m. het niet aanwezig zijn van het windows logo,bijv sound.nu zit de sound op het moederbord en dit is desigd voor windowsxp.

helaas hierna ging het kopieren steeds weer mis,als ik de installatie opnieuw wilde doen.begin het idee te krijgen dat er een apparaat of zo moeilijk doet.is dit mogelijk? bijv videokaart merk octek type geforce 2 mx 32mb. of is de bios het?is al oud,van 22-4-2003
 
ik heb de home versie nu probleemloos geinstaleerd.

ik heb het volgende gedaan,heb uit mijn eigen pc het geheugen ,de videokaart en de cd speler gebruikt en nu was er geen één probleem meer.

HIJ STAAT ER OP,EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ben nu aan het kijken,of er nog problemen komen als ik de spullen weer terugplaats die er in zaten.

mochten er zich nog problemen voor doen dan horen jullie die nog wel(in een nieuwe topic,want ben deze nu wel beu.

bedankt allemaal voor de ideeën en suggesties!!

JIPPIE
 
het was dus één van de geheugenbankjes die stuk was.

heel mijn kerst naar de *****.(zet er zelf maar sterretjes neer,anders doet helpmij het toch)

nogmaals bedankt.
 
windows draait weer:thumb:
geheugenbankje:evil: :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan