mario-angela
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jan 2002
kom er niet uit.
ik heb de harde schijf al gecontroleerd m.b.v. een test programma van Maxtor,deze ziet geen fouten op de harde schijf!
ik heb een andere cd-rom speler gebruikt,okk geen succes.
heb in de bios wat dinger uitgeprobeerd,ook geen succes.
heb een nieuwe xp professional geprobeerd ook geen succes.
heb het stuurprogramma voor de raid gebruikt,ook geen succes.
ik weet het echt niet meer.hellup!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik blijf of in de cirkel zitten met de pro versie of ik krijg met de home versie de melding na plusminus 71% dat hij sommige bestanden niet goed kan kopieren,beginnende bij tourP.exe en dan nog enkele sys en dll bestanden.(soms krijg ik een ernstige foutmelding)
ook krijg ik soms de melding dat de c partitie beschadigd is en niet kan worden geformateerd.
ik snap er dus geen hout meer van!
wie oh wie kan mij helpen met dit probleem.
als je langs kan komen om te kijken of als je in de buurt van waalwijk woont wil ik ook wel met de systeemkast naar je toe komen want ik ben desperade(but not seeking)hahaha.
mario
ik heb de harde schijf al gecontroleerd m.b.v. een test programma van Maxtor,deze ziet geen fouten op de harde schijf!
ik heb een andere cd-rom speler gebruikt,okk geen succes.
heb in de bios wat dinger uitgeprobeerd,ook geen succes.
heb een nieuwe xp professional geprobeerd ook geen succes.
heb het stuurprogramma voor de raid gebruikt,ook geen succes.
ik weet het echt niet meer.hellup!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik blijf of in de cirkel zitten met de pro versie of ik krijg met de home versie de melding na plusminus 71% dat hij sommige bestanden niet goed kan kopieren,beginnende bij tourP.exe en dan nog enkele sys en dll bestanden.(soms krijg ik een ernstige foutmelding)
ook krijg ik soms de melding dat de c partitie beschadigd is en niet kan worden geformateerd.
ik snap er dus geen hout meer van!
wie oh wie kan mij helpen met dit probleem.
als je langs kan komen om te kijken of als je in de buurt van waalwijk woont wil ik ook wel met de systeemkast naar je toe komen want ik ben desperade(but not seeking)hahaha.
mario