"nv4_disp" error help dringend
hallo,
ik heb een probleem dat lijkt op (de nv4_dll bug) maar bij mij is het nv4_ disp error.
het komt voor als ik counter-strike: source speel of fifa 08 (soms ook bij photoshop of video bestanden converteren) bij css kan ik 5-10min spelen en bij fifa 08 kan ik ong 15min spelen. dan blokkeerd hij en achter 10sec blauw scherm. ik heb al veel topics gelezen maar ben er niet wijzer uitgeworden. css is er nu al afgegooit maar zo te zien lag het niet aan dat spel alleen. als iemand hier ook het probleem had en het opgelost heeft aub laat mij het weten xD
ik weet niet veel over mijn laptop maar wat ik wel weet is dit:
het is een laptop fujitsu siemens amilo M3438G
systeem informatie
Processor intel(R) pentium(R) M processor 2.00GHz
Operating systeem: Windows XP (service pack 2)
Directx versie DirectX 9.0
graphische kaart informatie
Processor : GeForce Go 6800
Video BIOS version 5.41.02.39.49
IRQ 16
Bus PCI Express x16
Memory 256 MB
ForceWare version 79.11
TV encoder type NVIDIA intergrated
groetjes mathieu
ps ik ben weest gaan kijken op driver cleaner de eerste topic in videokaarten sub forum maar is dat een groot risico of niet en hoe installeer je dan je nieuwe drivers? is dat dan gewoon naar de updates van (nvidia) gaan en een update van directX ofzo? dat begrijp ik niet goed (hoe kan je pc/laptop nu werken zonder driver?)
hallo,
ik heb een probleem dat lijkt op (de nv4_dll bug) maar bij mij is het nv4_ disp error.
het komt voor als ik counter-strike: source speel of fifa 08 (soms ook bij photoshop of video bestanden converteren) bij css kan ik 5-10min spelen en bij fifa 08 kan ik ong 15min spelen. dan blokkeerd hij en achter 10sec blauw scherm. ik heb al veel topics gelezen maar ben er niet wijzer uitgeworden. css is er nu al afgegooit maar zo te zien lag het niet aan dat spel alleen. als iemand hier ook het probleem had en het opgelost heeft aub laat mij het weten xD
ik weet niet veel over mijn laptop maar wat ik wel weet is dit:
het is een laptop fujitsu siemens amilo M3438G
systeem informatie
Processor intel(R) pentium(R) M processor 2.00GHz
Operating systeem: Windows XP (service pack 2)
Directx versie DirectX 9.0
graphische kaart informatie
Processor : GeForce Go 6800
Video BIOS version 5.41.02.39.49
IRQ 16
Bus PCI Express x16
Memory 256 MB
ForceWare version 79.11
TV encoder type NVIDIA intergrated
groetjes mathieu
ps ik ben weest gaan kijken op driver cleaner de eerste topic in videokaarten sub forum maar is dat een groot risico of niet en hoe installeer je dan je nieuwe drivers? is dat dan gewoon naar de updates van (nvidia) gaan en een update van directX ofzo? dat begrijp ik niet goed (hoe kan je pc/laptop nu werken zonder driver?)
Laatst bewerkt: