Nvidia 9000 serie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Hi,

Ik wil een nieuwe videokaart kopen (Gamer)
Ik zat te kijken naar de 8800 GT, totdat ik hoorde dat binnenkort de 9000 serie word gereleased.

Mijn vraag is : Waneer word die gereleast ? Wat Word de prijs ? Etc..

Graag wat info (Linkje :thumb:?)

Mvg,Alex

release, ergens in maart, prijs onbekend,prestatie beetje onbekend, want hij wordt goed, maar de 9600GT wordt wel slechter dan de 8800GT, en gaat 200 euro kosten

release, ergens in maart, prijs onbekend,prestatie beetje onbekend, want hij wordt goed, maar de 9600GT wordt wel slechter dan de 8800GT, en gaat 200 euro kosten

Oke bedankt :thumb: Welke is dan aan te raden (Budget 200 euro) de 8800 GT of de 9600 GT ?

8800GT is beter, maar 9600GT ondersteund dx10.1 en 8800GT gewoon dx10 , maar ik zou wachten en een 9800** kopen

ik zal voor de 8800 gaan :thumb:
Zoals je al weet zijn er veel reviews van geweest en die kaart is gewoon goed.
Je kunt niet echt vertrouwen op de nieuwe 9 serie want die word keer op keer uitgesteld. Voor prijs/kwaliteitsverhouding zou ik voor de 8800 gaan :)

je kunt beter in je oude topic verdergaan, maar ik ben geen moderator , dus ik waarschuw je alleen maar ;) ,, maar de 8800GT is idd een goede keus

als het goed is worden morgen de Ge 9 series gelanceerd had ik erges gehoord en anders gwn in maart.. maar als je egt wat meer geld neer legt moet je voor de 9800gx2 gaan die over een maand of 2 uitkomt die gaat iets van 400 euro kosten zeggen "ze" maar die schijnt 2 x zo snel te zijn als de "ultra" (8800ultra)

mgv,

merijntjuh

als het goed is worden morgen de Ge 9 series gelanceerd had ik erges gehoord en anders gwn in maart.. maar als je egt wat meer geld neer legt moet je voor de 9800gx2 gaan die over een maand of 2 uitkomt die gaat iets van 400 euro kosten zeggen "ze" maar die schijnt 2 x zo snel te zijn als de "ultra" (8800ultra)

mgv,

merijntjuh

nee dat klopt niet, ik dacht als de gtx , maar in ieder geval ze zijden eerst dat de 9800 serie 2gb kaarten zouden zijn met een snelheid van 3ghz en GDDR5 , maar wat nu blijkt is gewoon 2x512Mb 1800mhz/GDDR4/3 G100

nog ff een vraagie
dat achter bijv. gt/gts/ultr/fx etc. geven die rangen aan in de serie?

de letters achter 9*** duiden meestal op de snelheid. Zoals de GTX is beter dan de GT maar meestal ook duurder:thumb:

okay sorry voor het invallen op een andere vraag

Ik denk dat ik voor de 8800 GT ga, het feit dat ik maar 14 jaar ben en dat ik mijn geld met folders lopen moet verdienen :( en de 8800 GT kan de meeste games ook wel aan toch ?

met een 8800gt kun je wel goed draaien enzo ja :) maak je daar maar geen zorgen over :thumb:

ik bezit nu een 8600GTS. waarschanlijk zal ik overstappen naar een 9600GTS. GTA4 Komt dit jaar uit, en ik denk niet dat ik 't met een 8600GTS zal redden om op 1440X900 alle details aan en 4X anti aliasing en al die ****.

ik bezit nu een 8600GTS. waarschanlijk zal ik overstappen naar een 9600GTS. GTA4 Komt dit jaar uit, en ik denk niet dat ik 't met een 8600GTS zal redden om op 1440X900 alle details aan en 4X anti aliasing en al die ****.

denk je dat hij zwaarder dan crysis gaat worden ofzo :shocked:

Ik denk dat dat geen enkel probleem is voor een 8800GTS. Ook niet op die hoge resolutie.

hey ik bezit niet een 8800GTS maar een acht duizend zeshonderd GTS !

misschien voltmodden en zwaar overclocken, dan kom je een heel eind :thumb: dan kun je weer even verder. Koop anders een zalman cooler voordat je daar aan begint

hey ik bezit niet een 8800GTS maar een acht duizend zeshonderd GTS !

Je hebt helemaal gelijk, ik zie de laatste tijd zoveel 8800GT dat de 88 een vaste combinatie geworden is. :D Maare, slordig van me, te snel gelezen.
Met een 8600GTS wordt het inderdaad een stukje lastiger.

misschien voltmodden en zwaar overclocken, dan kom je een heel eind :thumb: dan kun je weer even verder. Koop anders een zalman cooler voordat je daar aan begint

Voltmodden is niet advies dat je zomaar aan iemand geeft om de prestaties wat omhoog te krikken. Want voor zwaar overclocken en voltmodden volstaat een simpel Zalman-coolertje ook niet meer (waterkoeling, LN2).

Je hebt helemaal gelijk, ik zie de laatste tijd zoveel 8800GT dat de 88 een vaste combinatie geworden is. :D Maare, slordig van me, te snel gelezen.
Met een 8600GTS wordt het inderdaad een stukje lastiger.

Voltmodden is niet advies dat je zomaar aan iemand geeft om de prestaties wat omhoog te krikken. Want voor zwaar overclocken en voltmodden volstaat een simpel Zalman-coolertje ook niet meer (waterkoeling, LN2).

Lol GTA IV Komt niet dit jaar op de PC uit :p Volgend jaar op de PC :thumb:

maar dit was toch mijn topic ? :confused: ga je eigen topic beginen ofzo, maar is deze kaart wat ? :http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1066599&showTechData=true

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan