nvidia geforce 4 Ti 4200 with AGP8x

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb problemen met mijn videokaart. Ik kan geen video's draaien met mediaplayer en sommige sites (gamepoint, mordax) starten niet helemaal op. Ik ben bang dat ik met de installatie fouten heb gemaakt. Wie helpt me op weg? thx.

wil wel, maar ........... WAAR zit 't probleem ?

videoadapter verwijderen in app.beheer en opnieuw opstarten, daarna nieuwste detonator "eroverheen".

Geplaatst door gast0225
wil wel, maar ........... WAAR zit 't probleem ?

videoadapter verwijderen in app.beheer en opnieuw opstarten, daarna nieuwste detonator "eroverheen".

heb ik al geprobeerd. geen resultaat. ik vroeg me af of dat AGP8x er wel achter moest staan.

Geplaatst door gompie1304
Ik heb problemen met mijn videokaart. Ik kan geen video's draaien met mediaplayer en sommige sites (gamepoint, mordax) starten niet helemaal op. Ik ben bang dat ik met de installatie fouten heb gemaakt. Wie helpt me op weg? thx.

Wat zijn de precieze foutmeldingen dan?

Lijkt me sterk dat de videokaart deze problemen veroorzaken.

Dat je geen video's kan draaien in WMP kan komen omdat de juiste codecs niet geinstalleerd zijn. Ook kan er een paar video-formaten uitgevinkt staan in WMP.

Muurhond en Mr.Bravoman,
De problemen zijn geen echte foutmeldingen. Mediaplayer reageert niet, waarbij de PC of vastloopt, of opnieuw opstart, waarbij een schijfcontrole wordt uitgevoerd.

Met Mordax heb ik het probleem dat de "startknop" niet verschijnt. Ik kan deze pagina prima opstarten en kiezen voor "download", maar dan krijg ik een scherm waarin de startknop niet in het venster verschijnt.

nog iets vreemds wat er misschien mee samenhangt: om mijn muisaanwijzer op het scherm verschijnen allemaal zwarte puntjes, die er keer op keer anders uitzien. Voordat ik windows opnieuw installeerde, gebeurde dat niet.

Ik zou heel graag nog tips, reacties oid ontvangen, want ik kmom er niet uit. Bij het activeren van mediaplayer verandert het scherm, net of de driver niet goed is geinstalleerd. Heel moeilijk kan ik dan lezen dat Windows een ernstige systeemfout heeft geconstateerd. De Mordaxmeter kan ik (zie boven) nog steeds niet gebruiken.
Ik ben pas vanavond laat weer thuis, maar zou dan graag met jullie adviezen aan de slag gaan.

....en die vreemde zwarte stippeltjes rondom mijn muisaanwijzer gaan ook maar niet vanzelf weg....

Geplaatst door gompie1304
....en die vreemde zwarte stippeltjes rondom mijn muisaanwijzer gaan ook maar niet vanzelf weg....

Probeer eerst et bovenstaande maar es.

Misschien dat je videokaart te warm wordt. Vaak zie je dan zogenaamde artifacts, oftwel rare vervormingen/strepen/vlekken etc.

Mij klint dit ook naar een te hete videokaart, heb hetzelfde met musicmatch als ik mijn oude tnt te ver doorduw. Dan krijg je wazig beeld, alsof bepaalde kleuren missen en dan sluit die musicmatch gewoon af...
Welk windows draai je?

Geplaatst door Muurhond

Probeer eerst et bovenstaande maar es.

Misschien dat je videokaart te warm wordt. Vaak zie je dan zogenaamde artifacts, oftwel rare vervormingen/strepen/vlekken etc.

Welk bovenstaande bedoel je? Ik zie in je bericht geen link. Maar zoals ik hierboven in eerdere berichten al aangaf, lijkt het of meerdere pagina's niet volledig openen (zoals mordax). Wat zou ik moeten doen?
Spyware is het abosoluut niet. Ik draai zowel spybot als spywareblaster zeeeeer geregeld, waaronder nu. Problemen begonnen ook direct na een 'schone' installatie. Ik draai WinXP Pro.

Geplaatst door Muurhond
Ahoke, Ik bedoelde deze link http://security.kolla.de/index.php?lang=en&page=download

Maar jij schrijft schone installatie tussen haakjes. Kan ik daaruit opmaken dat je geen volledige format van de c:\-schijf hebt gedaan?

Jawel, maar ik schrijf 'schoon' tussen aanhalingstekens omdat ik bij het woord schhon meer denk aan mijn slaris, handen wassen of de vaatwasser.......
Ik ga me ff bezighouden met je link.

de link die je geeft is toch van spybot? die heb ik al gedraaid....

Ah oke. Die link leidt naar de website van de makers van Spybot Search&Destroy. Deze ken je dan denk ik al.

-edit-

Ja dus. :D

Heb je de drivers van je chipset geinstalleerd. Ik weet niet wat voor mobo je hebt maar het kan daar ook heel goed aan liggen.

ik had HIER willen typen : "kunnen we nog wel waarde hechten aan het oordeel van Spybot -> sinds 26 mei is er geen update meer verschenen.........."

totdat ik Spbvot upate even draaide en zag dat er eindelijk een update is verschenen (24 juni)....... ;) :D

Geplaatst door BBKiller4Life
Heb je de drivers van je chipset geinstalleerd. Ik weet niet wat voor mobo je hebt maar het kan daar ook heel goed aan liggen.

oei, BBKiller, ik geloof dat je de spijker op z'n kop slaat. Dat heb ik idd na het formatteren niet meer gedaan. Ik heb een Asus A7V8X. Kan ik dat nu nog gewoon doen, of moet ik opnieuw formatteren ed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan