nVIDIA GeForce4 448 Go kan ik niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
Berichten
477
ik heb een laptop met windows xp home, restore gebeuren, nu heb ik hier xppro opgezet, omdat windows xp home niet opnieuw kon installeren, (fout meldingen met drivers, blauw scherm,... over nvidia drivers, zocht de foutmelding file op-internet op) nu kan ik de drivers van de laptop niet vinden op internet. geluid werkt allemaal en muis, alles, verder, maar het scherm reageerd traag, als ik scrol.... ik heb al alles geprobeerd, al alles gedownload wat voor xp pro drivers zijn. maar niks werkt.

ik heb everest al geinstallerd, en de driversnaam is:
nVIDIA GeForce4 448 Go.
 
Dan is de complete naam en typenummer van je laptop toch wel heel erg belangrijk.

Staat er nergens een sticker oid aan de onderzijde, heb je misschien een handleiding?
 
Kijk eens hiermee wat erin zit als chipset, die moet je meestal eerst installeren voor de AGP ondersteuning, en dan die video drivers.
 
¿?¿/?/?\?\¿/?/¿¿¿¿???ensihs

Kijk eens hiermee wat erin zit als chipset, die moet je meestal eerst installeren voor de AGP ondersteuning, en dan die video drivers.

als goed leest, staat er dat ik dat al geinstallerd heb.
en de naam van de drivers heb ik ook al neergezet, scrom omhoog:
 
Geef het typenummer en merk van de laptop dat is de enige manier waarop we je kunnen helpen de juiste drivers te vinden
 
als goed leest, staat er dat ik dat al geinstallerd heb.
en de naam van de drivers heb ik ook al neergezet, scrom omhoog:

ik heb everest al geinstallerd, en de driversnaam is:
nVIDIA GeForce4 448 Go.

En als je zelf goed zou lezen, staat daar alleen de GPU, niet de chipset.:rolleyes:

En die Everest was voor de zekerheid, want soms moet je het een paar keer vertellen voordat het duidelijk wordt.:shocked:
 
gevonden

ik heb mijn zelfde laptop ook op marktplaats gevonden, en daar staat: G300.
dit zal denk het type wel zijn dan.
 
Kijk eens hiermee wat erin zit als chipset, die moet je meestal eerst installeren voor de AGP ondersteuning, en dan die video drivers.


En die Everest was voor de zekerheid, want soms moet je het een paar keer vertellen voordat het duidelijk wordt.
:evil:
En die Everest was voor de zekerheid, want soms moet je het een paar keer vertellen voordat het duidelijk wordt.
Wat zei ik nou?:confused:
Is het erg veel moeite om met dat progje even te kijken?:(
Als dat zo is, krijg je ook verder geen response.:)

En wat staat er op de sticker onderop de laptop?
 
:evil:

Wat zei ik nou?:confused:
Is het erg veel moeite om met dat progje even te kijken?:(
Als dat zo is, krijg je ook verder geen response.:)

En wat staat er op de sticker onderop de laptop?

wat moet je precies weten dan? en waar kan ik in everest chipset vinden.
 
Laatst bewerkt:
Download AIDA32 en installeer en start AIDA32 op.

Kijk naar de foto die ik heb bijgevoegd daar zie je moederbordnaam staan, die hebben we nodig

AIDA32 download: http://users.skynet.be/com2com/aida32.exe

4m10l5x.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan