nVIDIA GeForce4 448 Go kan ik niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om het helemaal zeker te weten heb ik het serie nummer van de pc nodig, kan je die hier even vermelden? Zie foto:

61yxmh0.jpg
 
Apparaatbeschrijving:

Noord Brug: ULi/ALi M1681
Zuid Brug: ULi/ALi M1563

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Zuid Brug Eigenschappen :

Zuid Brug ULi/ALi M1563
Revisie 20
Verpakkingstype 444 Pin BGA
Verpakkingsformaat 3.1 cm x 3.1 cm

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Chipsetfabrikant :

Firmanaam ULi Electronics Inc.
 
Om het helemaal zeker te weten heb ik het serie nummer van de pc nodig, kan je die hier even vermelden? Zie foto:

61yxmh0.jpg

die kan ik niet vinden...
staat wel iets met G300 series, aan de onderkant...
 
Laatst bewerkt:
Probeer deze driver eens

die werkt ook niet. ik krijg de melding:

Het NVIDIA-installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het installatieprogramma gaat nu sluiten.

deze werkt dus ook niet.
 
Er is nog een mogelijkheid, maakt de kast open en kijk op de chipsets of je daar de naam op kan lezen van de videokaart en type nummer, maar je kan misschien eerst eens de moederbord naam opschrijven en hier posten, alleen maar om zeker ervan te zijn of het inderdaad een nvidia go videokaart is...

Zie foto waar je het kan vinden op het moederbord:

http://i9.tinypic.com/67qxgf9.jpg
 
Apparaatbeschrijving:

Noord Brug: ULi/ALi M1681
Zuid Brug: ULi/ALi M1563

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Zuid Brug Eigenschappen :

Zuid Brug ULi/ALi M1563
Revisie 20
Verpakkingstype 444 Pin BGA
Verpakkingsformaat 3.1 cm x 3.1 cm

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Chipsetfabrikant :

Firmanaam ULi Electronics Inc.

Dit is de chipset, en de driver met de AGP ondersteuning ervoor staat in mijn vorige reply.:confused:
 
Die driver werkt niet van nvidia das dezelfde forceware driver, alleen de videokaart werkt niet en de chipset is al ondersteund.
Zolang je niet meer info geeft over je moederbord en dan moet je echt in de kast gaan kijken want aida32 e.d geven niet altijd de correcte gegevens.
 
Die driver werkt niet van nvidia das dezelfde forceware driver, alleen de videokaart werkt niet en de chipset is al ondersteund.
Zolang je niet meer info geeft over je moederbord en dan moet je echt in de kast gaan kijken want aida32 e.d geven niet altijd de correcte gegevens.

in welke kast moet ik gaan kijken ? ;)
 
hahah

als je goed zou lezen, gaat het over een laptop.
dit is dus niet mogelijk.
 
:eek:
Een vreemd probleem dit het moet toch een andere kaart zijn
 
ik wort er niet goed van, als ik op de laptop bezig ben ik ik scrol. gaat het zooooo traag...
het zoumooi zijn als de drivers werkte... die zijn w.s. ook niet meer te vinden?:confused:
 
Ik ben er toch echt bijna voor 100% van overtuigd dat bovenstaande zou moeten werken...

Tja, ook staat er op ieder Medion laptop een modelnummer, en kun je de drivers ervoor gewoon daar ophalen, als het een Medion laptop is, maar zonder eerst de chipsetdrivers werken die drivers voor de grafische kaart niet, die chipsetdrivers geven ondersteuning voor de AGP poort.

En deze zouden dan ook moeten werken.

Maar op een één en andere manier is het kwartje nog niet gevallen.:confused:
 
Sky 300 Series

hier wat aan?

een modelnummer, kan ik niet vinden.
:confused:
en hier nog iets wat ik niet helemaal alles goed kan lezen.. wat ik nog net aan kan lezen is: CRU33600D7, daar voor staat ook nog wat, dat kan ik dus niet lezen. ik weg.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan