OE bewaart verz. ber. niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bizzzy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
Berichten
3
Hallo Helpers,

Sinds enkele dagen bewaart Outlook Express mijn verzonden berichten niet meer.
De laatste is van 2 feb en alle verzonden mails vanaf die dag zitten in de inbox van waar ik ze heen heb gestuurd, worden dus wel verstuurd/ontvangen, maar worden niet meer opgeslagen bij verzonden berichten.
Niets aan instellingen veranderd, wel even gecheckt, de functie 'kopie van verzonden berichten opslaan in verzonden items' staat nog als voorheen geselecteerd.

Iemand een idee? Tip? Hulp?

Thnx!

Groet, Marian
 
Misschien is je verzonden items erg groot geworden. Ik lees net iets over een limiet van 2Gb. Al geprobeerd om je sent mail tijdelijk naar een andere map te verplaatsen en dan een bericht te sturen?
 
hackerfrans zei:
Misschien is je verzonden items erg groot geworden. Ik lees net iets over een limiet van 2Gb. Al geprobeerd om je sent mail tijdelijk naar een andere map te verplaatsen en dan een bericht te sturen?

Ja, geprobeerd. Was ten eerste niet zo groot maar na verwijderen van berichten worden nog steeds de nieuwe verzonden berichten niet bewaard.
 
Opgelost!

Een dieprode blos tot achter mijn oren :eek:

Zojuist ontdekte ik 'het probleem'. Een paar dagen geleden de Windows klok een maandje terug gezet, uiteraard zonder opzet.
Nu weer op de juiste datum gezet en zo ook ontdekt dat de berichten wel werden opgeslagen, bij de juiste datum dus.


Groeten, Marian
 
Hallo Marian
Je hoeft je niet te schamen hoor! Jou antwoord heeft me juist heel erg goed geholpen!
Bij mij leken de verzonden items ook niet meer te worden bewaard en ik had onlangs ook per ongeluk mijn systeemdatum een maand vooruit gezet.
Zodra we die datum gepasseerd zijn staan de als laatste verzonden berichten weer netjes waar ze horen: bovenaan de lijst!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan