office 2003 --> 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

P.de Gast

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
379
Simpele vraag (dacht ik),....

Wanneer ik 2007 (niet legaal :p ) wil installeren, moet ik dan eerst 2003 (ook niet :eek: ) verwijderen of plaats ik hem "er-over-heen"
Tis natuurlijk de bedoeling dat ik niet opnieuw alles (accounts, adressen, etc) moet installeren.....

Alvast bedankt voor je reactie,

Peter
 
ik bedoel wat zijn probleem is van p de gast...
 
oke meneertje een vraag dan.........:confused:
Wat is zijn vraag
 
Wat is daar het voordeel van ??

Je moet het zien als een Dualboot van besturingssystemen. In geval van problemen (welke dan ook) kun je altijd meteen terug.
Ideaal als je het mij vraagt, maar het werkt (zoals ik zei) helaas niet altijd goed. Zo slikt Outlook geen dual, en gaf Word in het verleden wel eens problemen.
 
Ik probeer mij ‘de problemen’ voor te stellen maar ik kan mij er niet veel bij voorstellen op dit moment.
2007 werkt naar mijn idee een stuk handiger dan 2003 (als je er aan gewent bent).
En zoals je al meld, met Outlook werkt het zeker niet.
 
2007 werkt naar mijn idee een stuk handiger dan 2003 (als je er aan gewent bent).

Juuuist... En dat ben ik (om maar iemand te noemen) nog totaal niet :). En als ik het mooie stukje software dan toch uit wil proberen zonder een andere PC (eventueel virtueel) hiervoor in te willen schakelen is dual dé oplossing :).

Maar ik geef toe, het komt niet héél vaak voor.
 
Als je bij het oude blijft hangen leer je het nieuwe nooit…………..en ervaring maakt de meester. :)
 
Volledig mee eens Ton.
Alleen is het wel zo dat ik in XP en 2003 alles blind kan vinden. Als ik voor school of voor mijn werk iets moet doen dan wil ik dat ook kunnen doen.
Dan wil ik niet klungelen met compabiliteitsopties, struikelen over de UAC-meldingen of verdrinken in een ribbon. Dan wil ik doen wat ik wil doen.

Het leren goed bezig zijn, stevig op mijn voeten staan en leren zwemmen doe ik dan liever wanneer ik er tijd voor heb :).
 
Wat is daar het voordeel van ??

de lauout van 2003 en daarvoor ken ik vele maal beter dan 2007, de layout is enorm veranderd en soms is het handig als ik even terug kan springen. Ook voor mijn werk gebruik ik office zeer regelmatig en aangzien ze daar nog met 2003 werken is het ook handig dat ik eventueel kan testen of alles wat ik in 2007 maak ook in 2003 werkt zoals het moet.
 
Zo beste heren helper's,

Mag ik ook nog mee doen met "mijn" topic.........:p ....:p .....:p

@ Road Dogz:
Updaten met een niet legale versie?
(overigens wordt "mijn" versie geboycot door Microsoft........:( )
Dus dat lukt niet (meer)
---------------------------------------------------------------------

@ XP_PC:

Dat van dat Dual Boot vat ik wel maar is niet mijn intentie.
________________________________________________

Enfin:

Waarom ik deze vraag stel heeft te maken met de problemen die ontstaan zijn na die fijne (bewuste ?) update voor IE7 (KB 931768) van Microsoft rond 10 mei 2007 waardoor M. Outlook zooooo traag werd......zie:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=297017
en
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=297417

Ik dacht dat (ook) ik met de patch geholpen was maar achteraf blijkt dat dus niet zo te zijn.....:confused:
Ik heb dat probleem dus nog steeds, en zoek nog steeds naar de oorzaak. Ik denk dat het te maken heeft met de grootte van het .PST betand en ........Enfin daar maak ik een ander topic voor open als ik er niet uit kom....

Dus dacht ik misschien is het fijn om naar M.O. 2007 te schakelen en daarmee het probleem te omzeilen......

Om nog even terug te komen op mijn trage M.Outlook:
De account van mijn vriendin draait ook met M.Outlook en heeft geen "opstartproblemen", vandaar dat ik het (denk ik ) moet zoeken in de grootte van dat .PST bestand...
(doe ik het nu toch ?......:rolleyes: )

Bedankt voor het meedenken,

Maarreeeh;
Wat is nu het antwoord op de vraag:
Wanneer ik 2007 (niet legaal ) wil installeren, moet ik dan eerst 2003 (ook niet ) verwijderen of plaats ik hem "er-over-heen"
Tis natuurlijk de bedoeling dat ik niet opnieuw alles (accounts, adressen, etc) moet installeren.....

Peter
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan