office 2003 --> 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo beste heren helper's,

Mag ik ook nog mee doen met "mijn" topic.........:p ....:p .....:p
Alleen als je lief bent :p.

---------------------------------------------------------------------
@ XP_PC:

Dat van dat Dual Boot vat ik wel maar is niet mijn intentie.
Ik heb het dus niet over een dualboot van Windows he, ik gaf dit als voorbeeld. 2003 en 2007 -naast- elkaar draaien is ook een soort dual-'boot'.
________________________________________________

Enfin:

Waarom ik deze vraag stel heeft te maken met de problemen die ontstaan zijn na die fijne (bewuste ?) update voor IE7 (KB 931768) van Microsoft rond 10 mei 2007 waardoor M. Outlook zooooo traag werd......zie:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=297017
en
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=297417

Ik dacht dat (ook) ik met de patch geholpen was maar achteraf blijkt dat dus niet zo te zijn.....:confused:
Ik heb dat probleem dus nog steeds, en zoek nog steeds naar de oorzaak. Ik denk dat het te maken heeft met de grootte van het .PST betand en ........Enfin daar maak ik een ander topic voor open als ik er niet uit kom....

Dus dacht ik misschien is het fijn om naar M.O. 2007 te schakelen en daarmee het probleem te omzeilen......

Om nog even terug te komen op mijn trage M.Outlook:
De account van mijn vriendin draait ook met M.Outlook en heeft geen "opstartproblemen", vandaar dat ik het (denk ik ) moet zoeken in de grootte van dat .PST bestand...
(doe ik het nu toch ?......:rolleyes: )

Bedankt voor het meedenken,

Maarreeeh;
Wat is nu het antwoord op de vraag:
Wanneer ik 2007 (niet legaal ) wil installeren, moet ik dan eerst 2003 (ook niet ) verwijderen of plaats ik hem "er-over-heen"
Tis natuurlijk de bedoeling dat ik niet opnieuw alles (accounts, adressen, etc) moet installeren.....

Peter
Hier heb je al antwoord op gehad ;). Wellicht dat je verward raakte door de meerdere antwoorden en heb je niet alles gelezen.

Je kan 2003 "updaten" naar 2007

Je zou zelfs (als je dat zou willen) Office 2003 naast 2007 kunnen draaien (geldt niet voor alle programma's).

Oftewel, je kunt:
1. Een verse installatie doen.
2. Een verse installatie naast de bestaande installatie zetten.
3. De huidige installatie upgraden, en dan met behoud van gegevens.

Ik hoop dat dit duidelijk voor je is.
 
Volledig mee eens Ton.
Alleen is het wel zo dat ik in XP en 2003 alles blind kan vinden. Als ik voor school of voor mijn werk iets moet doen dan wil ik dat ook kunnen doen.
Dan wil ik niet klungelen met compabiliteitsopties, struikelen over de UAC-meldingen of verdrinken in een ribbon. Dan wil ik doen wat ik wil doen.

Het leren goed bezig zijn, stevig op mijn voeten staan en leren zwemmen doe ik dan liever wanneer ik er tijd voor heb :).

Ik gebruik het alleen Prive en dan is het inderdaad gemakkelijker, dat ben ik met jou eens.
Ik denk alleen wel dat als je ‘gedwongen’ wordt om met 2007 te werken, je het ’t snelste leert. :)
 
Hallo XP_PC,

Ja, ik ben de liefste papa (aan board), volgens mijn dochters....:love:

Dual Boot is helder.

De antwoorden waren niet geheel duidelijk........(gaaaaaap)
=============================================

Mijn id is dus om optie 3 uit te voeren, alleen wordt mijn 2003 versie geblokt door Microsoft wanneer ik probeer te "valideren".
Dus kan ik dan wel "upgraden", of begrijp ik "upgraden" verkeerd??

Naast elkaar: waarschijnlijk is mijn M.Outlook probleem dan niet opgelost....

PS ben je vergeten te antwoorden op je 3e Quote ?

Ik lees het (vannacht ?) wel weer,

Laterz

Peter
 
Je Office's zijn dus illegaal? In principe hoef je, voor zover ik weet, tijdens de installatie niet te valideren, je kunt alleen geen updates downloaden.
Of je Outlook probleem hiermee wordt opgelost is moeilijk te zeggen....
 
de lauout van 2003 en daarvoor ken ik vele maal beter dan 2007, de layout is enorm veranderd en soms is het handig als ik even terug kan springen. Ook voor mijn werk gebruik ik office zeer regelmatig en aangzien ze daar nog met 2003 werken is het ook handig dat ik eventueel kan testen of alles wat ik in 2007 maak ook in 2003 werkt zoals het moet.

Ook dit is idd een andere situatie dan de mijne, maar in 2007 kun je opslaan als....97 - 2003 document.
 
Hallo XP_PC,

Ja, ik ben de liefste papa (aan board), volgens mijn dochters....:love:

Dual Boot is helder.

De antwoorden waren niet geheel duidelijk........(gaaaaaap)
=============================================

Mijn id is dus om optie 3 uit te voeren, alleen wordt mijn 2003 versie geblokt door Microsoft wanneer ik probeer te "valideren".
Dus kan ik dan wel "upgraden", of begrijp ik "upgraden" verkeerd??

Naast elkaar: waarschijnlijk is mijn M.Outlook probleem dan niet opgelost....

PS ben je vergeten te antwoorden op je 3e Quote ?

Ik lees het (vannacht ?) wel weer,

Laterz

Peter

Als je alleen 2007 wilt gebruiken, waarom verwijder je 2003 dan niet ?
Bij mij bleven alle gegevens bewaard, maar voor de veiligheid is het beter een back-up te maken van je bestanden en Outlook, voor het geval dat.
 
@ XP_PC:
Je Office's zijn dus illegaal?

Ik dacht dat ik daar duidelijk en eerlijk over was........:eek:

Wanneer ik 2007 (niet legaal ) wil installeren, moet ik dan eerst 2003 (ook niet )

===============================
@Ton52:

Dat is nu dus mijn vraag.
Of ik verwijder 2003 eerst en vervolgens 2007 erop,
Of 2007 "over" 2003 heen (dus zonder te deinstalleren...)
?????



Wordt vervolgd.......
 
Ik zou 2003 eerst verwijderen en dan 2007 installeren. :)
Maar denk aan de back-up!!
 
Yepperdepep,

Dat is klink-klare-taal :thumb:

En ik zei nog in mijn eerste quote:
Simpele vraag (dacht ik),....
........:p

Bedankt beide heren voor uw meedenken !!

Peter
 
@ Ton52:

Toch nog een vraagje:

Adviseer je een back-up te maken van de hele C-schijf of
van alleen de M.Office bestanden van alle gebruikers?
(ik kan de laatste back-up niet herinneren.........:eek: )

Groet

Peter
 
Alleen je office bestanden en je emails.
Je email kun het beste als bestand met persoonlijke mappen exportren (pst) denk aan de submappen, en indien nodig weer importeren in 2007.
 
Was ik weer....

@Ton52:
Ondertussen MO 2003 verwijderd, opnieuw opgestart en MO 2007 geinstalleerd............:thumb:

Bij mij bleven alle gegevens bewaard

Alles draait perfect.


@ XP_PC:
Of je Outlook probleem hiermee wordt opgelost is moeilijk te zeggen....

Het lijkt er op dat de traagheid onder 2003 ook weg is .......(vreemd ?).........:)
Maar we zitten nog in de "test" fase.......

U leest nog van mij...
 
Ondertussen een week verder..........

Ik heb geen last van traagheid (M. Outlook) meer.....:p
Kheb nog niet alle back up bestanden terug gezet (denk ook niet dat ik dat doe, het werkt nl.....)

Nogmaals bd heren....:thumb: , en tot in een volgend topic......:D

Deez gaat op groen !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan