Opgelost office documenten openen niet meer

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn dat het is opgelost (en ik ben het met je eens dat dit soort buiten het kader vallende discussies niet thuis horen in een toch vrij simpele vraag), en nog mooier dat rogers jouw onderliggende probleem wél begreep (en ik niet), maar dan heb je de vraag toch niet helemaal goed gesteld:
Na automatische verlenging van mijn office 365 personal account, openen de bestaande documenten niet meer.
Hiermee suggereer je namelijk dat je de office programma's an sich wel kunt opstarten, maar dat je geen documenten meer kunt openen. Al was de tweede zin vermoedelijk de sleutel tot de oplossing:
Als ik de office toepassing open met administrator machtigingen kan ik de bestanden wel openen.
Hulde dus voor rogers die dit als enige wél goed las :).

Het gezegde " de vraag stellen is 'm beantwoorden...

Zijn het de vragenstellers die hun vraag wat kritischer moeten onderzoeken voordat ze ’m droppen bij een ander, of maakt de vraag-aanhoorder zich er makkelijk vanaf?

Het zal altijd van twee kanten moeten komen, waarbij elke kant zijn eigen fouten maakt.

Toch fijn dat het is opgelost, en de titel van het forum gerespecteerd wordt.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Kun je de oplossing hier nog eens simpel beschrijven voor toekomstige bezoekers?
En dan topic op “opgelost” zetten?

• Leuk
Waarderingen: Aar
Zijn het de vragenstellers die hun vraag wat kritischer moeten onderzoeken voordat ze ’m droppen bij een ander, of maakt de vraag-aanhoorder zich er makkelijk vanaf?
Het zal altijd van twee kanten moeten komen, waarbij elke kant zijn eigen fouten maakt.
Ik denk niet dat je het een lezer van een forum kwalijk mag nemen als die een vraag niet goed snapt. Wij kunnen nooit zien of inschatten wat je precies wilt. Het is dus aan de vragensteller om de vraag zo helder mogelijk te formuleren. En aan ons, de helpers, om dan aan de TS te vragen wat-ie bedoelt als wij het niet snappen.
Een niet helder geformuleerde vraag kun je ook niet als 'fout' aanmerken, net zo min als dat je een (op een onduidelijke vraag gebaseerd antwoord) als antwoord als 'fout' kunt bestempelen. Iedereen doet tenslotte zijn/haar best :).

1723491849962.png

In app ccleaner bij prestaties optimaliseren Microsoft terug activeren. Dit heeft mijn probleem opgelost en is de oplossing in de link van RogerS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan