Office Outlook

Je kan dan denk ik beter utelefonisch contact opnemen met de Telenet helpdesk.
Die willen je er vast wel bij helpen:

Wij willen ook nog steeds helpen, begrijp ik het nu goed dat jij via het Microsoft Outlook programma van Microsoft 365 abonnement gebruikt en daarop de Telenet email adres wilt koppelen maar bij het ophalen van emails krijg je een fout melding en wilt dat niet goed gaan. Is dat wat er aan de hand is?

Met alle berichten bij elkaar is het een beetje moeilijk om nu precies te weten wat de situatie is.

Hoezo is webmail weg?

Is het misschien een beter idee om ergens in het maatschappelijke segment van je gemeente technische hulp te zoeken? Er zijn bij buurthuizen vaak inloopuurtjes waar je terecht kan met technische vragen.

Nee. Mijn Outlook is gehacked. Hierdoor krijg ik geen mails meer binnen. (was de versie vóór office 365)
Ondertussen heb ik mijn hoofd mailadres van Outlook verwijderd van die oudere versie van Outlook.
Hierdoor ben ik ook mijn webmail kwijt.
Ondertussen heb ik de office 365 Outlook kunnen opstarten. Maar hoe maak ik hier een account aan?

Het wordt een beetje verwarrend waar we het over hebben? Dan is het Microsoft en dan is er Telenet.

Eerlijk gezegd is er weinig touw aan dit topic vast te knopen.

Webmail staat bij je provider. Die kan niet weg zijn.

Je account herstellen, of een nieuwe aanmaken.

mijn account herstellen als het kan.
Kan dat morgen na mijn werk? Ik werk tot 12u30.
Bericht automatisch samengevoegd:

Wij willen ook nog steeds helpen, begrijp ik het nu goed dat jij via het Microsoft Outlook programma van Microsoft 365 abonnement gebruikt en daarop de Telenet email adres wilt koppelen maar bij het ophalen van emails krijg je een fout melding en wilt dat niet goed gaan. Is dat wat er aan de hand is?

Met alle berichten bij elkaar is het een beetje moeilijk om nu precies te weten wat de situatie is.
Is idd ongeveer zo

mijn account herstellen als het kan.
Kan dat morgen na mijn werk? Ik werk tot 12u30.
Microsoft is 24/7 geopend....
Dus dat kan je na je werk doen.

En als dit niks oplevert, zit er niks anders op dan een nieuw account aan te maken.

Voordat je Outlook 365 gaat instellen.... Heb je antwoord op deze vraag
Maar ze zei net dat het om haar Microsoft account ging? Ik geef toe dat dit topic wel behoorlijk verwarrend is.

Gezien haar toestand die ze eerder in dit topic beschreef, denk ik dat het makkelijker is dat ze ergens in haar omgeving om technische hulp vraagt. Die kunnen meteen dan ook meekijken en advies geven. Ik vrees dat dit anders een topic wordt wat heel lang gaat duren.

Laatst bewerkt:
Mijn emailadres is ....@telenet.be
Als ik mijn mails wil openen geeft hij mijn mailadres en vraagt mijn paswoord. Dit is niet gelijk aan mijn microsoftaccount paswoord.
Het gaat (dacht ik) om email van telenet.be en de melding over het wachtwoord daarvan?
Als inloggen op webmail.telenet.be niet lukt, dan klopt emailadres en/of wachtwoord niet.

.... dat het makkelijker is dat ze ergens in haar omgeving om technische hulp vraagt.
Dat is handiger.

Het topic is idd wat ondoorzichtig geworden.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan