Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is idd ongeveer zoWij willen ook nog steeds helpen, begrijp ik het nu goed dat jij via het Microsoft Outlook programma van Microsoft 365 abonnement gebruikt en daarop de Telenet email adres wilt koppelen maar bij het ophalen van emails krijg je een fout melding en wilt dat niet goed gaan. Is dat wat er aan de hand is?
Met alle berichten bij elkaar is het een beetje moeilijk om nu precies te weten wat de situatie is.
Microsoft is 24/7 geopend....mijn account herstellen als het kan.
Kan dat morgen na mijn werk? Ik werk tot 12u30.
Voordat je Outlook 365 gaat instellen.... Heb je antwoord op deze vraagKan je wel via webmail je email inzien https://webmail.telenet.be/
Als dat niet lukt heb je een verkeerd ww (klik dan op Wachtwoord vergeten)
Maar ze zei net dat het om haar Microsoft account ging? Ik geef toe dat dit topic wel behoorlijk verwarrend is.Voordat je Outlook 365 gaat instellen.... Heb je antwoord op deze vraag
Het gaat (dacht ik) om email van telenet.be en de melding over het wachtwoord daarvan?Mijn emailadres is ....@telenet.be
Als ik mijn mails wil openen geeft hij mijn mailadres en vraagt mijn paswoord. Dit is niet gelijk aan mijn microsoftaccount paswoord.
Dat is handiger..... dat het makkelijker is dat ze ergens in haar omgeving om technische hulp vraagt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.