• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Om de 2 uur de volgende rij automatisch zichtbaar in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Gr@smaaier
Waar heb je zoal mee gespeeld?
Wat is nu eigenlijk de vraag?

Alt F11 opent de VBA-editor en daar kan je eens in gaan neuzen. De oplossing van @sylvester-ponte heb ik even in een sheetje gezet. De tijden in rij 2 heb ik ± op de postingtijd gezet.

Bijlagen

Waar staat het precies dat de groene text in zwart veranderd ? Wat zeg ik wil groen in grijs veranderen hoe doe ik dat ?

Verder werkt het super :thumb:

Laatst bewerkt:
bedoel je, de volgende dag op blad2 en dan de volgende op blad3........
of wil je een week1 op blad1 week2 op blad2.......
of.....?????
vul op dit voorbeeld eens in wat je zou willen (hoe het er ongeveer uit moet gaan zien)

Ik zou dus elke dag 3 aparte bladen willen hebben per dagdeel, dus Maandag nacht, middag, avond, en zo verder naar Dinsdag, Woensdag etc. Als ik dan ergens midden in de week opstart dat Excel en of ik zelf het geode tabblad kiest en dat het script vanaf dat tabblad verder gaat met zijn week. Als het dus zondag is dat excel weer terugkeert naar Maandag als dat mogelijk is. Hoop dat het zo duidelijk is anders vraag je me maar voor een voorbeeld.

Mvg

woorden zeggen mij veel minder dan een voorbeeld met meerdere tabbladen ingevuld

die kleuren: de gewone kleur is op groen gezet den de zwarte kleur is ontstaan via de voorwaardelijke opmaak

Bezig om dit te ontcijferen hoe het zelf te doen loop ik op tegen een vraag. Waarom reageerd 2a t/m 2g etc wel op tijden en kleurt de kolommen en waarom als ik ergens anders een tijd neerzet gebeurt dit niet ?

een ontime met tussentijd van 1 sec, wat een onzin.
Moest je nu in eens zeggen wat de bedoeling van het geheel is dan is een totaaloplossing mogelijk.
Je doet iedereen in cirkeltjes draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan