• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Omgaan met #waarde! in Excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter pja
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pja

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2002
In bijgevoegde zip mijn probleem.

In het blad zie je prijzen staan per dag en per twee dagen. Er wordt een korting verleent voor twee dagen van € 10.00
De prijs voor twee dagen is de afzondelijke prijs van twee opvolgende dagen minus deze korting.

Ik vergelijk de prijzen van vandaag met gisteren, in het gedeelte gewijzigd zie ik dan wat er is verandert.

Wanneer er een dag géén prijs is, hoe raar het ook klinkt, dan heeft de cel de waarde 'Close'
Je voelt waarschijnlijk al aan dat wanneer ik de prijs voor twee dagen bereken, ik als resultaat #waarde! ga krijgen.

Hoe kan ik er voor zorgen dat wanneer het resultaat #waarde! is ik toch als resultaat in de cel 'Close' krijg?
Twee cellen vergelijken met #waarde! gaat niet, wel lukt het om twee cellen te vergelijken met het woord 'Close'..

Iemand een oplossing ?

PJA

Bijlagen

Bedankt voor het snelle antwoord, ben er erg mee geholpen, en ja de tweede optie is netter.

Bedankt !!!

PJA

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan