Onbekende gebruikersaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

MB2505

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2011
Hoi,

Ik heb op mijn windows 7 pc één gebruiker, ikzelf. Nu staat er bij het aanmelscherm nog een gebruiker. Zonder afbeelding naam of wachtwoord. In gebruikersacountbeheer is niets te vinden over deze account. Wat kan dit zijn, hoe kom ik er vanaf???

mvg,
Marten

:D Maar die kan je verwijderen toch ?? :D ...of anders je kan ook zichzelf als eerst en als Administrator aangeven....:thumb: ( kijk screenshot's ! ) ..>>
1.)-
sg60q9.jpg
2.)-
dvhpe.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben al een administrator. En de onbekende account is niet terug te vinden bij conif.scherm --> gebruikersaccounts. alleen bij het aanmeldscherm is hij terug te vinden. daar moet ik een wachtwoord en gerbruikersnaam ingeven om het te gebruiken, maar zoals ik al zei, ik weet van niets.

mvg,
Marten

:confused: Je als administrator geen wachtwoord hebt ? dus....iemand heeft wel een ander account in je PC aangemaakt plus een wachtwoord ....zonder dat jij dat weet ?? :(
------------
in dit geval moet je eerst uitzoekken wie thuis ( of vrienden ?? ) die account aangemaakt heeft ..:D
P.S. Luid die account op een naam van iemand dat jou bekend is ??

Laatst bewerkt:
Dat is absoluut niet mogelijk. De laptop wordt alleen door mij gebruikt, thuis heeft niemand er behoefte aan een account te maken, ze hebben een eigen pc. Vrienden zijn alleen in de buurt van de pc als ik er ook bij ben. De account is niet via mijn pc aangemaakt. heeft het mogelijk iets te maken met VMWare. bij start --> cmd --> lusrmgr.msc --> gebruikers staan de volgende accounts:

- Marten (eigen account)
- Administrator
- Gast
- HomeGroupUser
- _vmware_user_

mvg,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan