Ik plaats hier deze vraag en ik ben benieuwd naar de reacties. Ik heb van te voren uiteraard gegoogled en vind eigenlijk niets dat me helpt:
Ik ben deze zomer "gedwongen" over van KPN (planet) naar XS4all: met m'n website en de aanhangende e-mailadressen.
Onlangs hoorde ik toevallig van iemand dat ze mij al tijden geen mail kan versturen. Ik ben sindsdien aan het checken bij andere mensen en wat blijkt: er zijn er meer die dit probleem hebben (heel vervelend dat men dan niet aan de bel trekt, maar ja, sommige mailtjes zijn gewoon niet zo dringend). Sommige van deze mensen krijgen een foutmelding, anderen weer niet. En ik weet natuurlijk niet wanneer ik geen mail ontvang... Sommige mensen kunnen alleen niet replyen op mijn mail, anderen kunnen ook geen nieuwe mailwisseling met mij opstarten.
Ik heb hierover contact opgenomen met XS4all, omdat ik hoe langer hoe meer hoorde dat ik niet te bereiken was.
Reactie van XS4all: "dat ligt aan hen."
De helpdesk vroeg me of ik dan helemaal geen mail meer had ontvangen sinds maart. (ja, natuurlijk wel). "Nou, dan ligt het dus niet aan ons, want dan had u helemaal geen mail meer ontvangen... het kan niet zo zijn dat u soms wel te mailen bent en soms niet".
Ergens is dit logisch, maar ik hoor het nu vaker en vaker en het kan gewoon geen toeval meer zijn. Voorheen (toen alles nog bij KPN/planet zat) had ik hier nooit last van.
Wie herkent het? Ik ben witheet op het moment
Bedankt,
Ik ben deze zomer "gedwongen" over van KPN (planet) naar XS4all: met m'n website en de aanhangende e-mailadressen.
Onlangs hoorde ik toevallig van iemand dat ze mij al tijden geen mail kan versturen. Ik ben sindsdien aan het checken bij andere mensen en wat blijkt: er zijn er meer die dit probleem hebben (heel vervelend dat men dan niet aan de bel trekt, maar ja, sommige mailtjes zijn gewoon niet zo dringend). Sommige van deze mensen krijgen een foutmelding, anderen weer niet. En ik weet natuurlijk niet wanneer ik geen mail ontvang... Sommige mensen kunnen alleen niet replyen op mijn mail, anderen kunnen ook geen nieuwe mailwisseling met mij opstarten.
Ik heb hierover contact opgenomen met XS4all, omdat ik hoe langer hoe meer hoorde dat ik niet te bereiken was.
Reactie van XS4all: "dat ligt aan hen."
De helpdesk vroeg me of ik dan helemaal geen mail meer had ontvangen sinds maart. (ja, natuurlijk wel). "Nou, dan ligt het dus niet aan ons, want dan had u helemaal geen mail meer ontvangen... het kan niet zo zijn dat u soms wel te mailen bent en soms niet".
Ergens is dit logisch, maar ik hoor het nu vaker en vaker en het kan gewoon geen toeval meer zijn. Voorheen (toen alles nog bij KPN/planet zat) had ik hier nooit last van.
Wie herkent het? Ik ben witheet op het moment

Bedankt,