Onboard-Netwerk werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Berichten
632
Hallo Allemaal,

Tijdens het opstarten krijg ik steeds de foutmelding te zien betreffende mijn onboard Netwerkkaart met Fysiekadres: FF-FF-FF-FF-FF
Onboard LAN Mac address: FF-FF-FF-FF-FF-FF

Tijdelijk heb ik dan ook een losse netwerkkaart op het moederboard geprikt zodat ik wel Internetten kan.

Moederbord: BIOSTAR type NF325-A9

Hoe kom ik aan de juiste drivers voor de NVidia Netwerkkaart voor dit moederbord?

Ik heb de drivers opgehaald van de Site van BioStar maar die gaan maar tot Win2000/WinME 86

Ik zoek eigenlijk iets voor NVidia Win10 32-bit (Biostar moederbord)

Dus hoe krijg ik de onboard Netwerkkaart weer tot m'n beschikking, m.a.w. hoe krijg ik er weer een adres in,

MVG
Jan Filarski
 
Laatst bewerkt:
Download HWiNFO ( let op, er zijn versies voor 32 en 64 bit ) en draai dat, kijk wat het exacte type is van die nVidia netwerk-adapter en Google er naar...
Je zult mijns inziens moeten kijken of er een driver is voor Vista of Win7, Win 10 drivers zijn er zeker niet omdat dat bord al 8 jaar oud is.
 
Hallo Scrapheap

HWINFO is waarschijnlijk "uit de lucht" want ik krijg hem niet gedownload.

MVG
Jan Filarski
 
Hallo Scrapheap

Die link doet het, maar wat jkan ik er mee?

Ik heb het originele mak-adres nodig, (dat is uniek) en dat moet ik gebruiken om weer op z'n plaats te editten.

Vraag me niet hoe, dat moet ik nog uitvinden of horen van iemand. Maar nu eerst het originele Mac-Adres zoeken.

Mij word zojuist to gemailed dat er een sticker op het eerste PCI slot moet zitten met het MAC-Adres.

Dus even m'n moainboard uitbouwen en loeren of het er op staat.

MVG
Jan Filarski
 
Laatst bewerkt:
Met dat programma kun je het type netwerk-adapter uitlezen en bij nVidia een recente driver downloaden..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan