ondanks verwijderen mail,toch nog.........

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
1.071
Hallo,

Ik heb problemen met outlook express.
Als ik mijn mail wil binnen halen komen ze ofwel niet binnen of heel traag.
Meestal blijft ie vast steken maar het eigenaardige is dat ik steeds nog de mails binnen krijg ook al zijn ze verwijderd.
Gisteren heb ik via de webmail enkele mails verwijderd omdat ze steeds binnen kwamen en ondanks het verwijderen bij de provider komen ze toch nog steeds binnen via outlook express.
Wat zou hiervan de oorzaak zijn ?

Kan bericht nummer 2 niet ophalen. Account: 'claudine', Server: 'pop.skynet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR POP timeout', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800420CD

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'claudine', Server: 'pop.skynet.be', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de gegevens van de account nog eens nakijken en wellicht gewoon even opnieuw invoeren.

Aan de meldingen te zien kan er geen verbinding gemaakt worden naar de mail-server, waarschijnlijk klopt een van de gegevens niet :confused:
 
De gegevens kloppen wel hoor maar sedert enkele dagen gaat het weer beter. Volgens mij ligt het aan de provider. Is wel heel hinderlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan