onderhoudcentrum

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
hallo,
ik heb gisteren windows 7 64 bits nieuw geinstalleerd via de instal dvd, ook mijn antivirusprogramma geinstalleerd,
maar nu zie ik via Onderhoudscentrum staat dat er geen antivirusprogramma geinstalleerd zou zijn, zie.....

01.jpg

NOD 32 is wel geinstalleerd, zie

02.jpg

hoe kan deze melding nu ?

Heel simpel: Blijkbaar registreert NOD niet in Windows dat hij (als anti-virus programma) geïnstalleerd is, dus geeft het Onderhoudscentrum aan dat er geen (hem bekendgemaakt) anti-virus programma is geïnstalleerd.
Hier kun jij niets aan doen, is een 'fout' van NOD (indien gekraakte kan het ook zijn dat met het kraken die registratie niet meer wordt gedaan).
Ik zou gewoon klikken op "Berichten over anti-virus uitschakelen" (zie eerste schermafdruk).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hallo JOBO. Proberen.

Ga naar het beveiligings centrum. Klik op Beveiliging tegen ongewenste software.

Klik vervolgens onder Virusbeveiliging op..... Ik wil de opties zien waaruit ik kan kiezen.

Klik in het dialoogvenster Windows Beveiligingscentrum op......Ik gebruik een antivirusprogramma dat ik zelf controleer.

Misschien is er een Beheerdersmachtiging vereist. Typ eventueel het wachtwoord of een bevestiging als je wordt gevraagd om het Administrator wachtwoord of een bevestiging.

Laatst bewerkt:
1.ik heb de melding uitgeschakeld
2.In deze versie van Windows is Windows Beveiligingscentrum vervangen door Onderhoudscentrum

thnx voor de info

Hallo. We deden het weer graag he. Groeten van ons allen neem ik aan. :thumb:

Graag gedaan, inderdaad.
Overigens is het in Windows 7 mogelijk dat het probleem niet aan (de installatie van) de anti-virus ligt maar aan een foute manier waarop Windows uitleest of er een anti-virus programma is geïnstalleerd [zie hier, alhoewel de ENG versie hier beter is, want niet (automatisch) vertaald).]

Mogelijk helpt de hotfix, maar je moet die (zover ik kan zien) wel (gratis) aanvragen bij Microsoft (je krijgt een mail met de download-link, dan), je kunt 'm niet meteen downloaden.
Anders zou je kunnen kijken of het installeren van SP1 (mogelijk heb je dat nog niet gedaan) dit probleem (ook) oplost: link, download daar (ná het klikken op Downloaden, gebruik de schuifbalk): windows6.1-KB976932-X64.exe

Tijs.

ik heb n.m.m. SP1 geinstalleerd, zie

03.jpg

heb ook gezocht naar dat kb nummer en vond, zie
04.jpg

heb voorgisteren bijna de hele dag updates opgehaald, gisteren waren er nog 199 stuks,
vandaag (nu) zie ik er weer 4 belangrijke en 2 optionele staan,

ik wilde via die link van tijs het exe bestand nogmaals downloaden, zodat ik het op de usb kon zetten v.h.g. het weer nodig was, dan hoef ikhet niet nogmaals te downloaden,
maar het lukt niet om het op te slaan, wel komt deze melding, zie
w7sp.jpg

Ik zou zeggen: Klik dan op dat "Klik hier". Ik heb zelf ook wel eens dat de download (van Microsoft of anderen) niet automatisch wordt aangeboden, en dan klik op dergelijke uitwijkmogelijkheid om alsnog het bestand te downloaden.

Tijs.

Tijs. ik had ook al op klik hier geklikt, maar ok dat lukt niet
wel de Firefox,
nu heb ik de link geplakt in IE11 en nu lukte de download wel, heb hem opgeslagen voor als ik hem weer nodig heb;
thnx voor de info.

Inderdaad, zojuist even nagespeeld in Firefox 37.0.1 en daar werkt het (ook) niet als ik op Klik hier klik en daarna op Try again.
Slecht geprogrammeerde website, zou ik dan denken. :D
Op andere websites (bijv. www.majorgeeks.com waar je ook eerst "reclame"/scherm krijgt voordat de download begint) werkt het wel in Firefox...

Het alternatief van Internet Explorer had je zelf al bedacht, dus mooi dat je (uiteindelijk) toch hebt kunnen downloaden wat je wilde.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan