ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.
nVidla, ik ben ervan overtuigd dat je om hier bij de Helpmij een account te verkrijgen en te activeren, meer en ingewikkelder handelingen hebt moeten verrichten, dan in Google het woord BS player intypen?

Maar goed...............

Het eerste wat je moet doen is de ondertitel exact dezelfde naam geven als je film (op de extensie na natuurlijk) en in dezelfde directory zetten. Ja gaat dan controleren of de ondertiteling al gelijk loopt of niet.

Open BSPlayer en laad je film (rechtermuisknop -> Open movie)
Omdat je de ondertitel dezelfde bestandsnaam hebt gegeven laad BSplayer deze automatisch. Je kunt de ondertitel ook los openen door rechtermuisknop -> Load subtitles te doen.

Speel nu je film af en zoek een paar praat momenten op zodat je zeker weet dat de ondertitel zowel in het begin als eind synchroon loopt.

Loopt ie synchroon dan ben je nu klaar en kun je kijken naar de film met bijpassende ondertiteling.

Niet.

[edit] Nvidla, een welgemeend advies na het doorlezen van alle items in dit / jouw topic: begin er niet aan en informeer hier op het forum hoe je films kunt downloaden met de een of andere newsreader. Da's ook even studeren, maar ik denk dat je dat meer zal liggen, dan al die handelingen die je moet verrichten om een film goed ondertiteld te krijgen. [end edit]

Laatst bewerkt:
Bs Player is alleen bedoeld om films mee te bekijken op je pc. Wil je het op een gewone dvd speler kunnen bekijken zul je de bestanden eerst om moeten zetten.
Voorbeelden van dat soort programma's zijn het al eerder genoemde ConvertXtoDVD en WinAvi. Geen van deze bestanden is echter gratis. En aangezien ik hier niet mag uit leggen hoe het je deze programma's gratis kan gebruiken in verband met forumregels (die methodes zijn Illegaal). Kan ik je wat dat betreft niet verder helpen.

De laatste methode die je kan gebruiken is de film met ondertiteling en al downloaden via Usenet wat overigens ook al eerder is genoemd. Voor uitleg over Usenet moet je maar even googlen.

(crash, ga er vanuit dat het zo wel mag. Vermeld het anders aub weer)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan