ongevraagt nieuwe map voor gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doomic

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2007
Berichten
96
ik heb een pc met windows2000 (server volgensmij)

sinds afgelopen week deed hij heel raar. hij had geupdate en moest opnieuw opstarten. toen ik dat deed en mn gebruikersnaam/wachtwoord in typte kreeg ik ineens een nieuwe achtergrond (standaard blauw) en heel veel icoontjes waren weg (alleen de standaard icoontjes en van een paar programma's stonden er nog).
vervolgens ging ik naar "mijn documenten" en alles was weg.

na enig onderzoek kwam ik er achter dat bij C:\Documents and Settings\ een nieuwe map stond. namelijk "naam.naam83fdh87" (ofzoiets). maar mijn oude map "naam" die stond er ook nog.

wanneer ik in die oude map ga dan zie ik al mijn bestanden. maar hoe kan ik er voor zorgen dat mijn account wordt gekopelt aan de oude map en niet aan die nieuwe (zodat ik die nieuwe map weer kan verwijderen)

hoe dit allemaal is gekomen snap ik niet, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
het probleem is dat iemand anders er op dat moment achter zat en ik dus niet alles het fijne van weet. maar ik begreep dat er dus een windowsupdate was en dat die voor het bovenstaande verhaal zorgde.

maar mijn vraag is dus, is het mogelijk om je acount aan een andere gebruikersmap te verbinden?
anders moet ik namelijk alles overzetten... en dat is nogal veel werk
 
Daar zijn wel methoden voor, maar moet wel zorgvuldig gebeuren. Op deze website staat een duidelijke beschrijving, met alle punten waar je op moet letten.
 
het is niet gelukt, dus ik zet nu de bestanden handmatig over. toch bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan