online-gangster.nl error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk niet.

Je host heeft beperkingen aan het gebruik van PHP gesteld. Je zou ze kunnen vragen of ze die functies willen toestaan, maar ik geef je weinig kans.

Dat ze PHP ondersteunen wil niet zeggen dat je zomaar alle functies kunt gebruiken. De betreffende functies hebben ze uitgezet en kun je dus niet gebruiken.

hallo,

Maar ik heb daar ook nog een ader domein waar het script het wel doet :O

mvg,eric osman

Wellicht staat die op een andere server, waar ze die instellingen (nog) niet aangepast hebben.

Overigens staat ook in je meldingen-rapport dat IonCube blijkbaar nog niet geactiveerd is. Je zult dat dus aan je hosting nog even moeten vragen of ze het voor je willen inschakelen.

Tijs.

ik had ze gemaild en dit is het antwoord :

Geachte heer/mevrouw,

De problemen die u hebt komen voort uit de open base dir instelling die voor uw domein aan staat en de php_uname functie die niet gebruikt mag worden. U kunt uw script aanpassen zodat het wel werkt met onze servers, wij passen onze PHP configuratie niet aan.

Mocht u verder nog vragen hebben dan helpen wij u uiteraard graag verder.

Voornaam Achternaam
Professional Service: support@versio.nl
Versio: Shared Hosting | Reseller Hosting | Domeinen

On Tue, 13 Oct 2009 13:01:24 +0000, "eric osman" <mailadres> wrote:
> hallo,
>
> ik heb de site www.online-gangster.nl bij jullie ( de host dan ) maar ik krijg allenmaal errors op mijn site.
>
> kunnen jullie hier naar kijken ?
>
> mvg,eric osman

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou ja, je zou kunnen kijken of er een workaround voor is.

Laten we bij het begin beginnen. Waar gebruik je de functie php_uname voor?

Ah, het is geen zelfgeschreven script.

Dan zou je nog kunnen kijken of er een ander script te downloaden is dat wel werkt.

Dat hoeft natuurlijk niet: Kijk of je varianten op je scripts kunt vinden die geen problemen hebben met de beperkingen die je hosting stelt.
Ook zou het (theoretisch) kunnen dat je ergens wat in kunt stellen (in een configuratie-script bijv.) dat door je script meer 'veiligheid' wordt gebruikt, en dus misschien het script ongewijzigd wél kan werken op je hosting.

Daarnaast kun je natuurlijk ook zelf kijken of je het script zo kunt omprogrammeren dat je van de de beperkingen geen last hebt.

Daarbij vraag ik me af of je bij andere hostingbedrijven niet met dezelfde beperkingen te maken krijgt (tegen hackers o.a.), dus zou ik zeker vóórdat je evt. overstapt de melding eens bij de nieuwe hosting voorleggen om te zien of zij misschien (gedeeltelijk) dezelfde beperkingen hebben ingevoerd.

EDIT: Gedeeltelijk dezelfde informatie als zojuist door ErikBooy007 gepost is, zie ik nu.

Tijs.

Klopt, maar gezien de vraagstelling ben ik er (misschien een beetje te voorbarig) vanuit gegaan dat Eric niet de ervaring heeft om het script zelf aan te passen, vandaar dat ik aangaf te proberen een ander script te downloaden.

Ook denk ik niet dat hij zelf de beveiligings instellingen kan wijzigen, aangezien het hosting-bedrijf aangeeft dat de functies niet gebruikt dienen te worden.

En tot slot, als je besluit dat je je script bij een andere company gaat hosten, zou ik proberen m'n geld terug te krijgen, als niet ergens in de FAQ of iets dergelijks aan staat gegeven dat deze functies niet te gebruiken zijn.

[EDIT]
Sommige hostingbedrijven zullen inderdaad dezelfde beperkingen opleggen, maar ik weet uit ervaring dat er ook hosts zijn, die je bijna volledig vrij laten. En dan is er altijd nog de optie van een private server, maar daar betaal je dan flink voor.
[/EDIT]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan