Online terwijl ik offline ben

Status
Niet open voor verdere reacties.

Air Aai

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
193
Sinds kort doet zich iets vreemds zich voor.

Mijn MSN staat in de statusbalk uit (dus wit kruisje door de twee poppetjes); ik heb mijzelf dus niet aangemeld. En toch ben ik bij sommigen kennelijk online te zien en sturen ze mij berichten en komt er een kleiner chatscherm (zonder contactpersonen e.d. ) waarin ik dus gewoon kan chatten met diegene. Maar hoe kunnen die anderen mij online zien en met mij cahtten terwijl ik mijzelf niet eens heb aangemeld???

En wat moet ik wijzigen waardoor ik ook voor anderen offline ben als ik mij niet heb aangemeld?
 
uh?

Hoi

Raar, ik heb hetzelfde probleem. Meldt me aan met MIJN inloggegevens en vervolgens chat ik met de vriendin van mijn zoon die me dan 'schatje' gaat noemen....niet omdat ze MIJ zo aardig vind:confused: maar omdat ze echt mijn zoon online ziet. Hoe kan dit? Zelfs als ik heel msn afsluit(geen groene poppetjes meer in de balk rechtonder), ook dan kan vriendin van mijn zoon msn-en met mij.:rolleyes:
Wie lost dit op
 
Bedankt! Het was dus Windows Messenger. Had ik moeten weten, maar ik gebruik die al een jaar niet meer dus ging er vanuit dat het via MSN was dat mensen mij aan spraken. :thumb:
 
Air Aai zei:
Bedankt! Het was dus Windows Messenger. Had ik moeten weten, maar ik gebruik die al een jaar niet meer dus ging er vanuit dat het via MSN was dat mensen mij aan spraken. :thumb:
Even goed opletten bij het updaten van Windows. Wanneer je handmatig update via de site van Windows-update staat Windows Messenger 4.7 erbij (als Software-update). Wanneer je deze download en installeerd, wordt die ook weer geactiveerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan