Ik heb sinds kort een abonnement van @home. Voorheen had ik een abonnement van Demon. In eerste instantie had ik alleen een laptop. Daar zat ik via een Belkin router draadloos op aangesloten. Later is er een pc bijgekomen en heb ik er een switch (hub) tussen gezet. De switch verdeelde internet naar de pc en naar de router (die het weer doorzette naar de laptop). Dit werkte perfect. Nu ben ik dus overgestapt naar @home. De modem die ik van Demon had ontvangen heb ik vervangen met het modem van @home en ik had gedacht dat het dan goed zou zin. Maar dit is niet het geval. Op zich heb ik wel verbinding, maar het is of met de pc of met de laptop. Als ik op de pc internet wil nadat de laptop online is geweest moet ik zorgen dat de laptop niet op internet zit en alles resetten voordat ik eindelijk internet op de pc heb. Ik heb al honderden forums bezocht, maar het wil niet baten. Ik ben in de configuratie geweest van mijn router om de computernaam in te geven die ik van @home gekregen heb, maar ook dat zorgt niet voor een verbinding op beide computers. De 2e computer die dan op internet wil krijgt problemen tijden het verkrijgen van netwerk adres en meestal komt daarna de melding kan geen ip vernieuwen en beperkte of geen internettoegang. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen. Athome werkt niet mee. Zij ondersteunen de router niet en zeggen dat ik er 1 van hen moet kopen. Op het punt gestaan maar dan geeft die shop weer aan dat de router niet essent gekeurd is??? Is er dan wel ondersteuning of ook nog steeds niet. Verder veel slechte berichten over die router gezien dus daarom wil ik er ook eigenlijk geen geld aan uit geven. De router en switch waren eerlijk gezegd al duur genoeg en hebben altijd goed gewerkt. Dat moet nu toch ook via @home kunnen. Wie kan mij helpen.
Graag hulp want ik zit met mijn handen in het haar. Ben nu al ruim een maand bezig
Graag hulp want ik zit met mijn handen in het haar. Ben nu al ruim een maand bezig