ontplofte processor??!!! help!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De gevens van de huidige voeding staan op een stikker op de voeding.
Merk/type /wattage etc.Je hebt de kast nu toch los.....:D
 
ja nou als ik weet of het alleen een kwestie is van de voeding vervangen of een nieuwe pc kopen danis het helemaal opgelost, maar waar kan ik dat zien van dat wattage?
zoiets ongv ziet het eruit
foto%20voeding_sticker.png
 
excuses voor dat, dan wordt dat dnek ik geplaatst als ik aan het berichtje typoen ben.. ik zal mijn best doen om der op te letten.
maar ik heb wel een andere voeding.. wel getelt nog 1 in dit huis... en die zit in mijn pc en strax blaas ik die ook op... zit ik ook niet echt op te wachten.... ik bednak iedereen vriendlijk voor zijn hulp en ik zet de vraag op beantwoord!ik ga een nieuwe voeding proberen.
groetjes maarten!!:thumb:
 
ow ik zou nog fv snel een foto maken en plaatsen, misschien dat iemand er nog wat mee kan
 
hmm camera nergens te vinden,, met me telefoon wil het ook niet echt,, maar er staat 300W dus ik dnke dat t 300 watt is:p
 
Zal wel de max ouput zijn.:D
Makkelijkste is gewoon naar een pc zaak gaan en een vergelijkbare voeding kopen.koop er wel 1 van een redelijk /goed merk.Geen sweex ,trust.
Koop er dan ook weer 1 van minimaal 300w(meer mag)500/600w is overdereven.
Kosten een tientje of 4/5

succes:thumb:
 
ik heb de voeding nu open liggen en ik zie een zwarte zekering en 2 draadjes die er toch wel iets zwart uit zien op het punt waarmee ze op de printplaat bevestigd zijn. voro de rest niets bijzonders te zien
 
het zal me werkelijk waar een rotzorg zijn wat voor voeding er in zou komen, al zou het bij wijze van de turk op de hoek zijn... als die het maar weer even doet en dat als die weer stuk gaat het niet mijn schuld is :d
maar is er een kans dat als je nieuwe zekering erop maakt en die puntjes opnieuw soldeert dat hij het weer doet?
 
Die zekering gaat niet voor niets kapot.Ergens zit(zat) er dus iets niet goed.Wellicht met het inzetten van het geheugen een kabel "geraakt"waardoor die nu kortsluiting maakt.Loop dat eens even goed na.Een voeding op zich kan natuurlijk ook gewoon overlijden.
 
ik zie het dan eerder als dat er korstluiting zat in het geheugen kaartje oid. die heeft vrij lang rondgezworven, en ik ga eerst proberen om nieuwe zekering in te zetteen en dan kijken wat hij doet!.
 
Maar kijk uit met je voeding, ik heb een keer een goede opdonder gekregen van een tranformator en dat wil je niet hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan