ontvangen bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

engeltjex

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
hoi ik heb iets ergs gedaan..
Als ik teveel muziek download dan krijg ik steeds
zo'n irritante melding dat mijn :C schrijf vol zit.
Ik was het net zo zat dat ik mijn map met ontvangen bestanden die in mijn :C schrijf zat naar mijn : D schrijf wilde kopieren en sturen. Want mijn : D schrijf zit namelijk nog helemaal leeg.

Ik dacht dat ik alles voor elkaar had maar dat is dus niet zo.
Mijn prullenbak is leeg. Hoe kan ik dit weer terug krijgen. Ik heb die bestanden heel hard nodig word hier echt para van als ik het niet ongedaan kan krijgen.

Ik heb mijn laptop niet opnieuw gestart.. kan ik het zo dan terug krijgen?!?!!???...

ik hoop dat iemand mij kan helpen..
thanks ,bye bye

Laatst bewerkt:
Weet niet of ik het helemaal begrijp. Als je die bestanden naar D:\ hebt gekopiëerd, zitten ze toch niet in je prullenbak?

Geplaatst door Sidi
Weet niet of ik het helemaal begrijp. Als je die bestanden naar D:\ hebt gekopiëerd, zitten ze toch niet in je prullenbak?

nee klopt.. Toen ik dacht dat ik die map met daar in ontvangen bestanden in : D had gekopieerd, heb ik ze van mijn :C schrijf verwijderd. De map ontvangen bestanden heb ik toen in mijn prullenbak verwijderd.
SNapje..
Als je iets verwijderd dan komt dat toch in je prullenbak. Nou daar heb ik het verwijderd. En in mijn : D schrijf heb ik het niet terug kunnen vinden alleen de naam van die map ontvangen bestanden zonder de bestanden die erin hoorde te zitten.

Aa, juist. Dan zijn ze dus wel degelijk verwijderd. Misschien heb je dan iets aan deze link. Zelf heb ik geen ervaring met het programma dus daar kan ik je niks over vertellen maar ik hoor wel regelmatig goede verhalen. Give it a try.
Succes

Zeker als je nog weinig na het verwijderen hebt gedaan is pcinspector een heel goed programma.

Hoe meer je daarna nog met je pc doet, hoe meer je de plek overschrijft waar je oude data staat. Dus grote kans dat je nog op tijd bent.:)

Heb je de optie "zoeken" ook al gebruikt met bv een nummer waarvan je zeker weet dat die erbij moet staan? Kan me namelijk niet voorstellen dat alles weg is. Wel dat het ergens verkeerd is terechtgekomen.

Ik heb hem gedownload enzo..
Ik zie de map ontvangen bestanden maar als ik daar op klik en de map wil openen dan zie ik mijn bestanden niet ..

de map zelf zie ik wel maar niet de bestanden die in die map horen :confused:

ik heb een paar bestanden terug kunnen vinden maar als ik zeg maar op save klik en een map aanwijs dan is die bestand wel opgeslagen maar het probleem in nu weer dat er staat dat er geen snelkoppeling van is ..
allemaal heel vaaaggg en al mijn foto's zijn weg :8-0: :8-0: :8-0: :( :( :( :mad: :eek:

Laatst bewerkt:
Heb het programma zelf gedownload.

Heb je die map geselecteerd? Druk dan op het groene vinkje. Dan zie je een soort Verkennerachtig scherm. Van daaruit kun je je bestanden zoeken.

/edit; ik was even na jouw aanpassing van je laatste bericht. Dat van die snelkoppeling weet ik niet. Ik had zelf een testbestand gedelete en die heb ik keurig netjes weer teruggevonden. Hij vraagt niet naar snelkoppelingen. Je zoekt de bestanden toch wel op de C:\ en niet op D:\ ?

Laatst bewerkt:
@alle helpers
Hoe gaat systeemherstel eigenlijk met dit soort dingen om?

Ik heb daar zelf 4 maal een beroep op gedaan en 4 maal gooide systeemherstel de handdoek in de ring. Ik heb die (des)functie daarom maar uitgeschakeld wat mij gelijk weer wat meer performance en meer schijfruimte oplevert.
Mijn eigen ervaring neemt natuurlijk niet weg dat dit voor topicstarter nog een mogelijkheid kan zijn om die bestanden terug te vinden.

Ik word nu lichtelijk gestoord en depressief.
Ik probeer die map terug te zetten want volgens mij heb ik hem gevonden. Maar dan geeft tie wat aan iets met kan huppelepup. bak niet terug zetten ofzo en dan zit die balk vast. Daar word echt agressief van.
ik snap het niettttt.. ik barst zo in huilen uitttt..
weet niemand wat ik anders kan doen?! ik heb mijn laptop nog niet opnieuw gestart.

Heb je XP? Ga dan eerst een proberen of je met systeemherstel terug kunt gaan.
Klik op start/help en ondersteuning/kijk onder 'kies een taak'/ kies wijzigingen ongedaan.....systeemherstel.
Je krijgt nu een blad te zien met allemaal vakjes en datums. Blijf op vandaag staan met de datum maar er is iets van scrollen. Dan zie je eventueel of er herstelpunten zijn gemaakt.
B.v. installatie bla bla bla. Zodra je een punt ziet dat zeker voor jouw weggooien ligt dan kun je dit nemen.

Laatst bewerkt:
Niet agressief worden; nergens voor nodig. En huilen doen we niet aan bij Helpmij.. :)
Een "huppeldepup.bak" bestand lijkt mij een back-up bestand van een programma ofzo en niet een bestand dat jij graag terug wilt hebben. (Dat waren toch gedownloade bestanden? Mp3 of films of iets dergelijks? PC Inspector haalt wel alles terug wat ie terug kan vinden, hé. Dus ook dingen die je misschien eergisteren al hebt verwijderd.
In het Verkennerachtigscherm dat ik voor mij zie, kan ik ctrl ingedrukt houden en meerdere bestanden selecteren. Als ik dan rechtsklik op de selectie, kan ik een lokatie aangeven waar ik de bestanden (Die wel een andere naam hebben) wil opslaan. Kun jij dat ook?

Ik zou ook eerst systeemherstel proberen. Weet eigenlijk ook niet of hij bestanden terug zet. Programma's wel, dus waarom losse bestanden niet?

2de optie zou ik pc inspector in veilige modus proberen. Meestal werken die programma's beter in veilige modus dan in de gewone windows, omdat er dan veel actief is.

Geplaatst door Sidi
Niet agressief worden; nergens voor nodig. En huilen doen we niet aan bij Helpmij.. :)
Een "huppeldepup.bak" bestand lijkt mij een back-up bestand van een programma ofzo en niet een bestand dat jij graag terug wilt hebben. (Dat waren toch gedownloade bestanden? Mp3 of films of iets dergelijks? PC Inspector haalt wel alles terug wat ie terug kan vinden, hé. Dus ook dingen die je misschien eergisteren al hebt verwijderd.
In het Verkennerachtigscherm dat ik voor mij zie, kan ik ctrl ingedrukt houden en meerdere bestanden selecteren. Als ik dan rechtsklik op de selectie, kan ik een lokatie aangeven waar ik de bestanden (Die wel een andere naam hebben) wil opslaan. Kun jij dat ook?

Ja, in bestandsmap mijn ontvangen bestanden zaten foto's en muziek in. Ik heb PC inspector file recovery gedownload, en jij?

ik kan kiezen tussen drie handelingen.
1ste: recover deleted files
2de: find lost data
3de: find lost drive

ik heb 1 en 3 geprobeerd. maar het lukt me steeds niet.
Sommige dingen kan ik wel terug krijgen. maar het zit niet meer in 1 mapje
:confused: zie ik net... sommige muziek bestanden en foto's liggen los door elkaar.

het is heel erg onoverzichtelijk.
ik zie het mapje Mijn ontvangen bestanden maar als ik daarop klik verschrijnt er niks. Ik heb dat mapje zelf geprobeerd op te slaan maar tijdens het opslaan komt er een balk met een waarschuwing die ik niet wegkrijg. ook niet als ik op ok druk ofzo.

Ik heb ook PC inspector file recovery. En die geeft vanaf het begin aan: selecteer een logical drive, selecteer de bestanden die je terug wilt hebben en bewaar die op een plaats op je harde schijf.

Mijn probleem is nu dat ik dat hele PC-inspector niet eens kan afsluiten
cry.gif
Gek, hé? Wel een CPU-load van 100% Help!!

Maakt niet uit ctrl-alt-del is gewillig..

Laatst bewerkt:
Al zit het niet meer in een mapje. Wat maakt dat uit?
Terughalen die handel meid. Redden wat er te redden valt. Je hebt alleen wel een aardig klusje.

Maar..............je kunt ook nog even systeemherstel proberen. Daar zijn we het allemaal over eens.
Als ik jou was zou ik dat het eerste doen ;)

Geplaatst door Sidi

Yep :thumb:

okee ik heb systeemherstel gedaan naar eergisteren.
maar ik zie geen verschil!!..

ik zie mijn muziek bestanden en mijn foto's niet.!>!>!

hoe kan dit oo my god ik word echt para gek...
ik krijg mijn foto's niet meer trugggg :( :( en mijn muziek :(

maar wat ik ook niet snap is dat de beschikbaarheid op : C nog steeds hetzelfde is. en die op : D ook ...

net ofdat er niks is bijgekomen of verwijderd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan