ontvangen bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Systeemherstel naar eergisteren.
En wanneer heb je die bestanden gedownload?

Geplaatst door Sidi
Systeemherstel naar eergisteren.
En wanneer heb je die bestanden gedownload?

welke bestanden?!?!?
Ik heb een apart mapje in mijn documenten. Daar heb ik al mijn muziek en foto's die ik van andere ontvang.
muziek van wel een jaar oud.. niet alles in dat mapje is nieuw. dat mapje (mijn ontvangen bestanden) wilde ik op die: D schrijf zetten doordat ik steeds een melding kreeg dat mijn :C schrijf vol zat.

Oké, dat wist ik niet. Zelf verplaats ik gedownloade bestanden direct na de download naar andere locaties. Mijn map met downloads bevat dus uitsluitend bestanden van hooguit 48 uur oud. Ik hoopte dus dat je downoads van gisteren waren en dat je met een herstelpunt van gister (ipv eergisteren) geholpen zou zijn. :)
Ik denk dat je met PC Inspector verder moet maar dat je daar even heel rustig naar moet kijken.

Heb je voor de zekerheid de zoekoptie ook al gebruikt. Misschien dat ze per ongeluk verplaatst zijn.

Zoek op een deel van een naam waarvan je zeker weet dat die erbij zat, of de naam van een foto, enz.

Ik heb ook wel eens een enkele keer dat ik bij verplaatsen even verkeerd loslaat en dan staat hij in een andere map o.i.d.

Wat voor kleur hebben die mappen/files in pc inspector?

Als ze groen zijn moet je ze volgens mij terug kunnen halen, alleen de gele zijn moeilijk (of onmogelijk, weet ik niet).

Je mag je pc best uitzetten straks hoor, alleen raad ik je aan niet te veel te installeren of te downloaden totdat je dit opgelost heb.

ik snap iets niet.
Ik heb een paar foto's terug , sommige daarvan heb ik gevonden maar er staat snelkoppeling bij. bij alle foto;s. Als ik ze opsla en ze open krijg ik niks te zien. Dan geeft het een fout aan!!>.

sommige zijn groen maar de inhoudt van die mapjes leveren ook niks op. Dat is hetzelfde als wat in die gele mapjes zitten.

Als er snelkoppeling staat denk ik toch dat je ze per ongeluk verplaatst heb.

Dus nogmaals, heb je de zoekfunctie van windows al geprobeerd?

Ik heb net een jpg geprobeerd terug te halen met goed resultaat.

Ik denk, EngeltjeX, dat het verstandig is om dit even te laten bezinken en morgen met frisse moed verder te gaan. Doe, zoals Tanja zegt, die laptop gewoon uit en ga er niet teveel dingen meer mee doen voordat je dingen terughebt. Ik ga in elk geval even plat. Tot morgen ;)

Geplaatst door Sidi
Ik denk, EngeltjeX, dat het verstandig is om dit even te laten bezinken en morgen met frisse moed verder te gaan. Doe, zoals Tanja zegt, die laptop gewoon uit en ga er niet teveel dingen meer mee doen voordat je dingen terughebt. Ik ga in elk geval even plat. Tot morgen ;)

Ik kan nu niet meer slapen. ben echt verdrietig dat mij dit overkomt. Maar morgen moet ik weer werken dus moet ik wel proberen om te slapen. Ik ga morgen verder en ik laat het jullie weten.

Succes!! En lees morgen nog eens rustig het topic door en kijk welke opties je nog niet helemaal hebt geprobeerd.

Morgen heb je weer frisse moed en wie weet hoeveel mensen dit topic nog lezen, en nog met goede ideeen komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan