Hallo allen,
Heb het probleem dat mijn vista bak, vooral tijdens downloaden, iedere keer vanzelf uitgaat. Als ik mijn minidump lees kom ik het onderstaande tegen. Als ik op de driver ga zoeken op internet vind ik werkelijk helemaal niets. Ik kan de driver (ook als administrator) niet verwijderen en heb werkelijk geen idee waar hij van is of hoe ik hem weg krijg. Betekend het dan maar een complete reinstall van window of heeft één van jullie een idee/tip?
Alvast bedankt.
On Fri 8-7-2011 20:34:15 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\Mini070811-01.dmp
This was probably caused by the following module: wjmakhkl.sys (wjmakhkl+0x4CCB)
Bugcheck code: 0xD1 (0xFFFFFFFFBC479000, 0x2, 0x0, 0xFFFFFFFF8340ACCB)
Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
file path: C:\Windows\System32\Drivers\wjmakhkl.sys
This file could not be located on your computer, we suggest that you search on its name with Google.
Click here to do a Google search on wjmakhkl.sys
Heb het probleem dat mijn vista bak, vooral tijdens downloaden, iedere keer vanzelf uitgaat. Als ik mijn minidump lees kom ik het onderstaande tegen. Als ik op de driver ga zoeken op internet vind ik werkelijk helemaal niets. Ik kan de driver (ook als administrator) niet verwijderen en heb werkelijk geen idee waar hij van is of hoe ik hem weg krijg. Betekend het dan maar een complete reinstall van window of heeft één van jullie een idee/tip?
Alvast bedankt.
On Fri 8-7-2011 20:34:15 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\Mini070811-01.dmp
This was probably caused by the following module: wjmakhkl.sys (wjmakhkl+0x4CCB)
Bugcheck code: 0xD1 (0xFFFFFFFFBC479000, 0x2, 0x0, 0xFFFFFFFF8340ACCB)
Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
file path: C:\Windows\System32\Drivers\wjmakhkl.sys
This file could not be located on your computer, we suggest that you search on its name with Google.
Click here to do a Google search on wjmakhkl.sys