nicksanten
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2009
Bij mij staan er 2 voedingen
... der staat voeding en dan staat er in zo'n hokje hoeveel je er hebt bestelt... daar staat 2.. Maar wat voor processor neem je nou?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind gainward beter over komen dan sapphire.
Sapphire is alleen wat groter. In elk geval op de nederlandse videokaarten-markt.
En hij is sneller geklokt en heeft betere koeling.
edit: wil je een 22 inch dan is 512MB best genoeg.
Het is alleen zo dat je pas vanaf een 22 inch voordeel hebt van een 1 gig-videokaart.
Nee. Ik las niet goed wat ik aan het typen was...Dus Saphire is sneller geklokt en een betere koeling maar wat is dan het voordeel van Gainward alleen de naam?![]()
Ik zou inderdaad tot die tijd met een illegale werken. Daarna legale Vista opnieuw installeren.Laatste vraag je dan, ik ga dus wachten met het kopen van Vista tot aan Juli/Juni zodat ik daar een gratis upgrade van Windows 7 bij krijg.
Tot die tijd wil ik gewoon een illegale xp/vista op de pc installeren. Kan ik dan later gewoon Originele Vista daar overheen schrijven?
Gr
Over die partitie, toen ik mijn nieuwe pc kocht zijden ze op dit forum dat je die kon aanmaken bij het installeren van je windows, maar dat kon bij mij niet:S... ik heb dus nu ook geen partitie![]()
Nu zal ik wel heel dom zijn, maar was is een partitie![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Partitie_(informatica)
Kort samengevat een stukje ruimte op een harde schijf dat door windows als een aparte schijf wordt gezien.
Op een schijf van laten we zeggen 250 GB kun je dus bijvoorbeeld 1 partitie van 100 GB maken voor Windows en 150 GB voor Data.
Fysiek is en blijft het dezelfde harde schijf, alleen Windows gaat dit zien als 2 aparte schijven. Voordeel van partitioneren is dat als je 1 partitie wist, de andere gewoon bewaard blijft.
Het is dus altijd lonend om Windows op 1 partitie te zetten, en je bestanden op een andere partitie. Mocht Windows crashen en herinstalleren blijkt noodzakelijk te zijn heb je dus al je bestanden nog.
Tenzij de hele harde schijf het begeeft..![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.