Ook mijn Mic doet het niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lill
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lill

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2008
Hoi,

Ik hoop op zegen want ik zie dat de vragen over mic's die niet werken nauwelijks beantwoord worden..

Sinds ik een poos terug geformateerd heb, doet mijn mic het niet meer, de mic van de headset, het geluid werkt verder prima.
Ik heb geen driver van mijn headset, en ook geen idee of ik die ooit heb gehad, de winkel kon mij niet verder helpen, maar voor het formateren stond er wel een icoontje van een hoofdtelefoon, die is nu weg. (op internet gezocht en dit kan ik vinden)

Technische details
Driver unit 30 mm

Ik heb een andere headset gekocht, en ook die deed het niet.
Een USB headset doet het wel, maar dan kan ik niet tegelijk mijn geluid over de boksen hebben.
Alles nagelopen in het configuratie scherm, ik weet het gewoon niet.
Hij staat niet op dempen.
Het is een creative HS-300 headset
Zowel aan de voor als achter aansluiting doet hij het niet.
Hoop dat iemand mij kan helpen :thumb:

Nou we proberen het eens :D
Als ik zo effe kijk heb je geen driver nodig..plug en play...schrijven ze..http://www.topproduct.nl/telecom/Headsets/HEADSET_HS_300/vid/78716/specificaties.html

Heb je de pc al eens opgestart met de stekker erin en krijg je dan een melding dat ie hardware ziet?
Kijk eens of er iets staat in apparaatbeheer over de headset?

Nog een paar domme vragen..
Heb je dat mute-knopje uit staan?
Heb je de stekker er goed in?
kijk is bij start->programmas --> accesoires --> entertainment --> volume.Hier alles goed staan?

Laatst bewerkt:
Nou.. Dit speelt al ongeveer een jaar..

Alles wat je voorstelde heb ik gecontroleerd, al meerdere malen..
En of alles goed staat.. Ik denk van wel, er staat niks op mute en alles staat volluit.
Een vriend van mij had dit ook, bij hem was het zo opgelost boor een boost aan te zetten, bij mij niet..
Toch heeft het na mijn idee iets met dat icoontje te maken.. dat stond er niet voor niets. Maar oen die er nog wel stond, en ik wilde dat openen, kreeg ik altijd een foutmelding, maar ja, alles werkte, dus geen aandacht aan besteed..

Het lijkt wel een hopeloze zaak..:rolleyes:
Kan het zijn dat de driver van mijn geluidskaart niet helemaal goed is geinstaleerd? Of iets met een poort?

Welke geluidskaart heb je en als je em achter insteekt in welke kleur doe je dit?

Staat je geluidskaart goed bij de spraakinstellingen?
Start > Configuratiescherm > Geluiden en audioapparaten > (in popup-scherm)Spraak
Door op Volume te klikken, krijg je nog een andere popup, waar je bij Opties > Eigenschappen.. instellingen kan aanpassen voor afspelen en opnemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan