Hoi,
Ik hoop op zegen want ik zie dat de vragen over mic's die niet werken nauwelijks beantwoord worden..
Sinds ik een poos terug geformateerd heb, doet mijn mic het niet meer, de mic van de headset, het geluid werkt verder prima.
Ik heb geen driver van mijn headset, en ook geen idee of ik die ooit heb gehad, de winkel kon mij niet verder helpen, maar voor het formateren stond er wel een icoontje van een hoofdtelefoon, die is nu weg. (op internet gezocht en dit kan ik vinden)
Technische details
Driver unit 30 mm
Ik heb een andere headset gekocht, en ook die deed het niet.
Een USB headset doet het wel, maar dan kan ik niet tegelijk mijn geluid over de boksen hebben.
Alles nagelopen in het configuratie scherm, ik weet het gewoon niet.
Hij staat niet op dempen.
Het is een creative HS-300 headset
Zowel aan de voor als achter aansluiting doet hij het niet.
Hoop dat iemand mij kan helpen :thumb:
Ik hoop op zegen want ik zie dat de vragen over mic's die niet werken nauwelijks beantwoord worden..
Sinds ik een poos terug geformateerd heb, doet mijn mic het niet meer, de mic van de headset, het geluid werkt verder prima.
Ik heb geen driver van mijn headset, en ook geen idee of ik die ooit heb gehad, de winkel kon mij niet verder helpen, maar voor het formateren stond er wel een icoontje van een hoofdtelefoon, die is nu weg. (op internet gezocht en dit kan ik vinden)
Technische details
Driver unit 30 mm
Ik heb een andere headset gekocht, en ook die deed het niet.
Een USB headset doet het wel, maar dan kan ik niet tegelijk mijn geluid over de boksen hebben.
Alles nagelopen in het configuratie scherm, ik weet het gewoon niet.
Hij staat niet op dempen.
Het is een creative HS-300 headset
Zowel aan de voor als achter aansluiting doet hij het niet.
Hoop dat iemand mij kan helpen :thumb: