• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opdrachtknop werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan wat zou dit kunnen liggen, bij mij komen er echt geen gegevens op. Ik gebruik excel 2016 maar daar zal het probleem niet liggen denk ik?
Open het bestand, inhoud inschakelen, macro's inschakelen. Dan krijg ik het invulscherm, vul de gegevens in, druk op opslaan en ze staan niet in tabblad 1 opgeslaan?

Thx voor het filmpje!!
Grtz
Filip
 
Wat is de naam van uw tabbladen?
 
Ik heb het gevonden denk ik. Als ik in de kolom punten een letter ingeef slaat hij niet op. Waarschijnlijk staat deze gedefinieerd als cijfer. Dit is geen probleem aangezien hier een cijfer moet komen. Alleen bij de test heb ik snel enkele toetsen ingedrukt om te testen. als ik hier een cijfer indruk slaan de gegevens wel op.

Zeer hard bedankt voor uw enorm gewaardeerde hulp!!!

Groeten
Filip
 
Allerlaatste vraag.
Als ik in de toekomst een combobox(met de naam projecten) wil maken IPV "textbox2) wat pas ik dan aan in de programmacode?

Code:
Private Sub Cmdbutton_Gegevens_Click()
On Error GoTo oeps
  Dim i As Integer
  For i = 1 To 6
    If Me("Textbox" & i) = "" Then
      MsgBox Me("Label" & i) & " Invullen"
      Me("Textbox" & i).SetFocus
      Exit Sub
    End If
  Next i
  Blad1.Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 7) = Array(TextBox1, namen, TextBox2, TextBox3, TextBox4, CDbl(TextBox5), TextBox6)
  For i = 1 To 6
    Me("Textbox" & i) = ""
  Next i
  namen = ""
  Me.TextBox1.SetFocus
oeps:
End Sub
 
Laatst bewerkt:
TextBox2 vervangen door de naam 'Projecten' en
de 2 1 to 6 --> 1 to 5 maken.

En onder namen = ""
Projecten = ""

Probeer maar eens.
 
Thx, ik zoek het even uit. Met dit document kan ik verder, ik denk allen al wat verder in de toekomst zodat ik dit zelf kan aanpassen zonder jullie lastig te vallen.

Gtz
Filip
 
Maar je valt niemand lastig hiermee,
we zijn toch niet verplicht om te reageren, hé.

Maar door het zelf te proberen oplossen leer je het vlugst bij.
Als het dan niet lukt helpen we je wel verder.
 
De textboxen moesten ook hernummerd worden.
 
Laatst bewerkt:
Ja maar niet de TextBox 'en zelf in de eigenschappen van die TextBoxen. TextBox1,.......TextBox5
Als de nummering niet klopt loopt hij vast op de For...Next lus.
Had ik ook niet aangegeven dat je dat ook moest doen.
Maar zo is het toch ok, niet?
 
Mijn bestand uit post 30 werkt niet bij mij en is denk ik volledig aangepast, misschien bij u wel;)
 
Verkeerde bestand gepost, is vervangen nu in #31
 
Perfect, ik leg de formules naast elkaar en zoek de wijzigingen uit voor in de toekomst!
Thx!!:thumb::thumb:
 
Beste Cobbe
Ik heb de programmacodes van mijn post #30 en uw post #31 naast elkaar gelegd en ik zie geen verschil.
Toch werkt uw code en de mijne niet, enige verklaring hiervoor?
GRTZ
Filip
 
Ik heb u toch uitgelegd waar je moest op letten:
Bekijk bijlage 287693

De volgorde van de textboxen moet gerespecteerd worden.

Dus het verschil zit daar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan