opdrachtprompt komt niet bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet niet of ik nog mag helpen verder ivp illigale versie kreeg net een mailtje dat ik je de link niet mocht geven...
 
Oh jeetje, zou het heel vervelend vinden als je door mijn vraag niet meer op het forum mag posten. Misschien dat ze je een keer boos aan kunnen kijken :evil: Ik begrijp dat ze op het forum geen illegale software willen verspreiden maar misschien dat ze minder boos zijn als ze weten dat ik gewoon legale vista er op heb staan en niet probeer een xp ofzo om te zetten naar vista ofzo ??? Hey bah......nou hoop er het beste van !

Donja.
 
;) het is maar een waarschuwing de toegang tot het form blijft voor mij dus gewoon open -.- had ook al gezecht dat er geen crack en serial in zat maar ja ze hebben daar op nog niet geantwoord ben benieuwd of ze nog op me mail antwoorden maar zal wel niet ;) mensen nee nee zegen is makkelijker dan antwoorden op iemand waar je nee nee tegen zegt

maar weer een on topic

hoe gaat het met de instalatie/backup

p.s 17:00 ga ik offline waarschijnlijk en kom morgen dan weer ff om de hoek kijken ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Cookie,

Ik heb de harddisk aan mijn pc hangen nu en draai een backup, daarna installeer ik vista opnieuw en zet alles terug. Super dus dat jullie geholpen hebben anders was ik er nooit uit gekomen. Bedankt dus ! Laat je wel weten of het gehele traject slaagt :)

Fijne avond nog.
Groet Donja.
 
Hoi Donja

;) ben blij dat het je zo goed af gaat :) en natuurlijk dat je bij je bestanden kan komen

ik hoor morgen weer van je :)

Gr lccookie1992 ;) jij ook nog een Fijne avond toegewenst
 
p.s link is verwijderd door Mik Zjegger of crash omdat die illigaal zou zijn... had juist 1 gezocht zonder crack mara ja...
Niet zo verwonderlijk dat de sectie moderator de link verwijderd heeft. Met of zonder crack maakt niet uit je linkte naar illegale download. Heeft niks met "Leuk zijn" te maken, maar met de voorwaarden van Helpmij.nl.;)
 
hoi, hoi,

Helaas ben ik niet verder gekomen met de PC.
Ik heb de harde schijf wel aan mijn pc gehangen en een backup gemaakt maar dat is het.
Nadat ik de harde schijf terug geplaatst heb heb ik eerst met het acer empowering management systeem gestoeid echter alle opties die daar geboden worden worden onderbroken en kunnen niet uitgevoerd worden. Toen heb ik geprobeerd met de bewuste CD vista opnieuw te installeren maar dan krijg ik de melding "Load driver. A required CD/DVD drive device driver is missing if you have a driver floppy disk, CD, DVD or USB flash drive, please insert now. Note : if the windows installation medias in the CD/DVD drive, yu can safely remove it for this step". De Acer empowering management herkent geen enkele partitie, kan nu wel bij opdrachtprompt maar omdat de pc geen locatie herkent ben ik daar ook snel klaar mee. System restore (no restore point have been created on your computer's system disk. To create a restore point open system protection), startup repair (cannot repair this computer automatically) Memory diagnostic tool (windows cannot check for memory problems. A problem is preventing windows from checking for main problems during startop. Try to check for problems again by running tool manually) en "Uw computer is overwacht opnieuw opgestart of er is een overwachte fout opgetreden. De installatie van windows kan niet doorgaan" etc. etc. Maw ik loop hartstikke vast. Any help ??? En aan de moderator "sorry voor de overlast, was niet mijn intentie hier tegen de forumregels in te werken !"

Fijne avond
Donja.
 
Goedemorgen,

Jou had ik gisterenavond niet meer verwacht cookie maar ik ben blij dat je er bent ! Ik ga het dadelijk meteen proberen al moet ik deze ochtend weg. Zou het ook helpen als ik de harde schijf weer aan mijn pc hang en hem vanuit daar formatteer als bovenstaande niet lukt ? Gewoon even een boerenverstandgedachte :d

Werk ze hé en ik kom er weer op terug !

Groetjes en Houdoe
 
Oh ja, nou zie ik weer die 32 of 64 bits keuze, daar begrijp ik al helemaal niets van.
Hoe weet ik dit en waar kan ik dit zien ?
Dus toch niet deze morgen hihi

ps heb net een stukje zitten lezen over de 32-64 verschillen (van de CPU) maar hoe kan ik zien wat deze computer heeft als het besturingssysteem op zijn gat ligt ?
 
Laatst bewerkt:
optie1: als je de licentie stikker op je computer heb geplakt dan kan je daar op kijken staat meestal 86x of 64x of 32bit

optie 2: kijk in je hardeschijf of je een map heb genaamd Program Files (x86) ;) als je die heb dan heb je een 64bit versie :) zo niet dan heb je een 32bit versie

optie 3: is kijken wat voor moederbord je heb en kijken of die 32bit of 64bit ondersteund
(als je moederbord nieuw genoeg is kan het zijn dat je naar de procesor moet kijken of die 32bit of 64bit is)
 
hallo iedereen (en ik het bijzonder lccookie) Ik heb dat bestand gedownload en gebrand dat je in die nieuwe link had staan maar deze doet precies hetzelfde als die illegale download. Als ik die system recovery tool gebruik zegt het systeem (niet dat hij praat hoor ;-))

System recovery options
Select an operating system to repair and click next. Note : This feature cannot repair operating systems earlier than Windows Vista.

In de lijst staat echter geen operating system maar dat zou geen probleem moeten zijn want er staat onder te lezen

If you do not see your operating system listed, click load drivers to load drivers for your harddisks.

Hetzelfde probleem als bij de clean install dus en ik heb geen idee welke drivers ze hier bedoelen !

kan ik de harde schrijf niet gewoon beter formatteren of heb ik dan nog steeds dit probleem ? Ik heb werkelijkwaar geen flauw idee !:eek:

Iedereen alvast bedankt.

Groetjes Donja (die er maar druk mee is, aan het einde van de rit ben ik Vista Expert)
 
formatteren wist alle data ;) maar als je bereid bent een backup te maken en een herinstalatie uit te voeren dan werkt het wel :)
 
Ik had al een backup gemaakt en aangezien ik niet weet welke drivers ik moet installeren, de acer recovery niet werkt, opdrachtprompt niet werkt, een clean install niet werkt op de huidige staat van de harddisk dacht ik, misschien is dat dan een idee. Als iemand nog iets beters weet heel fijn maar ik loop nu echt vast :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan