openen van favorieten in bladwijzers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Berichten
367
telkens als ik in bladwijzers in een map aan het zoeken ben word de lijst steeds langer, door een map te openen word + - je kent dat wel. mijn vraag is ......als ik monzilla dan de volgende keer weer open en ik ga naar bladwijzers zou ik het handig vinden dat de lijst weer helemaal bij het begin stond, dus ingeklapt zal ik maar zeggen.

is dit hier mogelijk.
 
nou ik heb bladwijzers zo staan als ik aan het surfen ben, staat de kolom van favorieten links, weet je wel, maar is zo als ik zoek daarin krijg je al snel een hele lange lijst, maar dat is niet erg, als ik dan afsluit en weer op start was het makkelijker geweest als die lijst dan weer gewoon ingeklapt was, maar die blijft staan zoals je hem verlaten had.

hoop dat het zo een beetje duidelijk is
 
patrick1003 zei:
nou ik heb bladwijzers zo staan als ik aan het surfen ben, staat de kolom van favorieten links, weet je wel, maar is zo als ik zoek daarin krijg je al snel een hele lange lijst, maar dat is niet erg, als ik dan afsluit en weer op start was het makkelijker geweest als die lijst dan weer gewoon ingeklapt was, maar die blijft staan zoals je hem verlaten had.

hoop dat het zo een beetje duidelijk is

Irritant is dat he? Had het probleem zelf ook al gespot (FireFox dan).
Nog geen oplossing gevonden helaas.

Heb jij het over de echte Mozilla of over FireFox?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan