Openen van (foto)mappen blijvend laten openen met foto, niet als icoon of anderzins

Status
Niet open voor verdere reacties.

mona38

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Berichten
10
Bij het plaatsen van een advertentie b.v op Marktplaats kon ik voorheen, als ik de foto in mijn computer zocht, aanklikken op de geopende foto in de betreffende map ( ik zag dus de foto, geen icoon).
Ondanks dat ik het beeld, opnieuw steeds, instel op kleine, normale of grote weergave als foto gaat de map die ik nadien open voor een volgende foto steeds weer terug naar het icoon van de foto(dus geen foto-weergave).
Ik zie dus NIET de foto zelf.
Hoe kan ik het openen van een map VASTZETTEN op het laten zien van de foto en geen icoon en dat de map blijft staan op het weergeven van de echte foto, ook bij het invoegen van de volgende foto.
Marktplaats zegt dat het aan MIJN instellingen ligt.
 
Hallo Mona. Hoe is de foto een JPEG of JPG bestand. Sommige accepteren alleen JPG of andersom. Is het dat niet dan even terugmelden. Of heb je een .png bestand als foto.

Kijk bij de foto. Klik met je rechtermuisknop op die foto en dan eigenschappen. Dan kun je zien of het een JPEG of JPG of PNG bestand is.
 
Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Ga in een mapvenster naar extra in de menubalk>mapopties>weergave, haal het vinkje weg bij "Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen".
 
Dag mananana,
Foto's zijn en waren in JPEG bestand.

Eerder heeft het wel gewerkt, zonder dat ik iets speciaal had ingesteld.
Wel lijkt het verandert te zijn met gebruik van de nieuwste ccleaner 314, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb dan ook de instellingen van IE opnieuw ingesteld op de normale standaard waarden, maar geen resultaat.
Alvast dank voor je hulp.
 
Dat vinkje is reeds weg, bij de standaard instellingen is dit NIET aangevinkt.
 
Laatst bewerkt:
Hoe doe je dat, gevonden, ook gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Wil ik wel doen, maar dat doe ik elke dag, en het is al een paar dagen zo.
Het advies wat jullie geven had/heb ik reeds gedaan.
Vandaar mijn probleem op het forum.
Voor jullie advies ben ik toch dankbaar hoor, maarrrrrrr nu de gouden tip.
Ik heb me reeds suf gegoogled maar nog niets gevonden.
 
Deze al gedaan?
Ga naar schijfopruiming --> verschijnt een lijst wat je wilt opruimen --> "miniaturen" aanvinken -> opruimen en alles werkt weer
.
Het advies wat jullie geven had/heb ik reeds gedaan.
Ja, als jij niet aangeeft in je vraag wat je al allemaal zelf hebt gedaan dan krijg je zoiets. :eek:
 
Je mi nee, wat een lekker antwoord.

Ik ben juist zo blij met de hulp en geef bij elk antwoord aan wat ik heb gedaan, is dat zo erg?

En bedank jullie ook steeds.
 
Trek het je niet aan hoor, heb je schijfopruiming al geprobeerd?
 
Het is nog steeds hetzelfde.
Bij Mozilla blijven de foto's wel staan.

Dus ergens zou IE ingesteld moeten kunnen worden.

Maar waar?
 
Nou zeg dat is wat Firefox wel.

Probeer deze eens in IE

1. Open het menu Extra en klik op Internetopties.
2. Open het tabblad Geavanceerd en controleer of het selectievakje Afbeeldingen weergeven onder Multimedia is ingeschakeld.
3. Klik op OK

Ben benieuwd.

En hier een totaal plaatje, kun je daar wat uithalen.
http://support.microsoft.com/kb/283807/nl
 
Laatst bewerkt:
Helaas, dat vakje staat aangevinkt.

Ook uit de site haal ik niets bruikbaars, sorry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan