OpenGL

Status
Niet open voor verdere reacties.

JonasRetro

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2012
Berichten
159
Hallo mensen!
(Excuseer als dit fout gepost is ik wist niet waar ik ermee naartoe moest!)
Vandaag heb ik de laptop van mijn broer een grondige herinstalatie gegeven.
Hij speelt het spel Minecraft!
Hij kan het wel spelen maar het probleem is:
OpenGL.JPG

De foto is onduidelijk vanwegens die error!
ik heb de drivers vanop de site Packard Bell geinstalleerd!
Nou ik weet zeker dat deze verouderd zijn
Pc is uit 2006
XP home edition 32 bit
Ati radeon xpress 200M
AMD turion 64 mobile technologie

Weten jullie wat en hoe ik het moet fixen
Groetjes!
 
De videokaart van uw laptop beschikt over OpenGL 2.0. dus als er een spel is die een nieuwere versie van OpenGL gebruikt dan zal het slecht/niet werken.
vandaar deze error. minecraft geeft aan dat ze in een toekomstige update, OpenGL 2.1 gaan gebruiken.
u kunt nog prima het spel spelen, totdat ze updaten naar OpenGL 2.1.
als die tijd komt dan moet u toch echt kijken voor een nieuwe laptop.
als u over een desktop beschikte dan hoefde u alleen de videokaart te vervagen. maar omdat u over een laptop beschikt kunt u niet de videokaart vervangen. dus zult u een nieuwe laptop moeten kopen.
 
Vroeger...

De videokaart van uw laptop beschikt over OpenGL 2.0. dus als er een spel is die een nieuwere versie van OpenGL gebruikt dan zal het slecht/niet werken.
vandaar deze error. minecraft geeft aan dat ze in een toekomstige update, OpenGL 2.1 gaan gebruiken.
u kunt nog prima het spel spelen, totdat ze updaten naar OpenGL 2.1.
als die tijd komt dan moet u toch echt kijken voor een nieuwe laptop.
als u over een desktop beschikte dan hoefde u alleen de videokaart te vervagen. maar omdat u over een laptop beschikt kunt u niet de videokaart vervangen. dus zult u een nieuwe laptop moeten kopen.

Hem het probleem is vroeger voor de herinstallatie werkte dit op 1.7.2 zonder de error
en nu bij 1.7.2 komt dat er op!
 
het is wel apart dat het er nu ineens op komt, maar dat komt niet omdat u iets vergat te installeren of omdat u iets fout deed. het komt namelijk omdat in toekomstige updates van minecraft, dat ze OpenGL 2.1 gaan gebruiken. en uw videokaart ondersteunt alleen maar t/m OpenGL 2.0.
u kunt nu nog zorgenloos spelen. minecraft licht u alleen voor dat u in de toekomst een nieuwe laptop zult moeten aanschaffen om minecraft te blijven spelen.
als het niet mogelijk is voor u om een nieuwe laptop te kopen als de tijd zo ver is, dan kunt u altijd nog bij de minecraft versie blijven die nog wel met OpenGL 2.0 werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan