Opera versus windows ie 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Is het mogelijk om naast Windows explorer ook de explorer van opera te hebben op dezelfde pc? En kan deze opera explorer geen kwaad voor je pc als je hem naast je windows explorer 8 hebt? Hoor graag een antwoord hierop van jullie.

Groet,
Reindert

Hoi

Ja hoor gaat prima samen....
Je zult er toch 1 als standaard(moeten) zetten...

Frankwannet,

Dus als ik opera ga downloaden geeft dat verders geen problemen. Jij zegt dat ik moet kiezen, of dat ik een van de twee als standaard in moet stellen. Vraagje? wordt het automatisch gevraagd wanneer je van explorer verwisseld het standaard instellen? Graag een antwoord want ik wil vandaag graag opera explorer gaan downloaden. Wil wel eens kijken of opera echt veel anders is dan windows explorer 8 waarvan ze hier op helpmij.nl zeggen dat het echt veel anders is.

Groet,
Reindert

ja dit vraagt hij zelf
dan zegt
windows explorer is niet standaard zou u deze als standaard willen maken
en dan kun je kiezen ;)

Okay is mooi. Dus eigenlijk precies hetzelfde als je opstart pagina, want bij het opstarten wordt ook gevraagd wil je deze pagina als start pagina. Ik ga beginnen met het downloaden van de opera explorer. Bedankt voor het antwoord :thumb:

Groet,
Reindert de explorer

Frankwannet,

Zal wel lukken, en als er iets is wat ik niet weet, stel ik daarover wel op helpmij.nl een nieuwe vraag.

Groet,
Reindert het experiment

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan