opgeslagen e-mails kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Berichten
226
Hallo allemaal,

Ik gebruik outlook express. Ik heb sinds een paar dagen opnieuw windows 2000 prof. moeten installeren. En ook al mijn opgeslagen e-mails van voor dat ik windows opnieuwe moest installeren ben ik kwijt geraakt.. Kan ik ze toch op een of andere manier terughalen?:confused:

Gr,
Bingo:thumb:
 
Had je wel een backup gemaakt ?
Of vertel even wat je precies gedaan hebt.
 
Ik had voordat er op mijn computer een nwe windows 2000 proff is geinstalleerd, in mijn outlook mapjes voor mijn studie, waarin ik een antwoorden met cijfers bewaarde. Nu er windows 2000 opnieuw is geinstalleerd zijn ook mijn mappen weg in outlook. Waarvan ik keurig een lijstje had staan voor studie etc...:rolleyes:

Dank je Jozo!:thumb:
 
Nog een keer dan:

Jozo zei:
Had je wel een backup gemaakt ?
Of vertel even wat je precies gedaan hebt.
Dit is een forum, dus je vraagt iets en daarop krijg je een wedervraag , dan krijg je weer antwoord
Zo werkt een forum.
Dus als je niet verteld wat je hebt gedaan, kan ik weinig voor je doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ik dit al had vertelt door te vertellen dat sinds er een nieuwe windows 2000 prof is geinstalleerd ik niet weet hoe ik ze kan terughalen...:shocked:
 
En toen vroeg ik wat je gedaan had, heb je de schijf geformateerd voor het opnieuw installeren, heb je een backup gemaakt.
Met andere woorden wat heb je precies gedaan.
 
Beste Jozo,

Ik heb niks geformateerd, en heb geen backup gemaakt, aangezien ik niet weet hoe dit moet..
Hoop dat je nu een beter beeld hebt.:eek:

Groetjes,
 
Ik wil niet wten wat je niet gedaan hebt, maar wat je wel gedaan hebt.
Mijn glazen bol doet het niet zo goed op dit moment.
 
Bingo zei:
Hallo allemaal,

Ik gebruik outlook express. Ik heb sinds een paar dagen opnieuw windows 2000 prof. moeten installeren. En ook al mijn opgeslagen e-mails van voor dat ik windows opnieuwe moest installeren ben ik kwijt geraakt.. Kan ik ze toch op een of andere manier terughalen?:confused:

Gr,
Bingo:thumb:

Je hebt niet geformateerd maar wel een nieuwe windows geinstalleerd? Heb je windows erover heen gezet? Zoek eens op je harde schijf naar*.dbx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan