Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Voor de slimme mensen:
Is het mogelijk om in een excel sheet gegevens op te halen uit een ander programma?
Het gaat om Btis, een Dos geprogrammeerd programma, enig idee of dit mogelijk is?
Hmm oke jammer... weet jij wel of je via vba een code kan bouwen uit een dos geprogrammeerd bestand?
Het gaat via een database, zal over de rest van internet nog eens het één en ander opzoeken.
p.s. zou jij mij de vba code kunnen geven voor het verversen van alle draaitabellen in excel?:$
Sub Refresh_All()
ThisWorkbook.RefreshAll
End Sub
hmm heb die code ingevoerd, eerste keer werkt die en daarna weer foutmelding 400!
Daarna gegevens veranderd, weer ingedrukt, geen foutmelding. Geen gegevens veranderd, weer foutmelding.
Kan het zijn dat als er niks veranderd is hij dan die code geeft?
Hmm weet het niet! Weet jij toevallig wat die " foutcode 400" betekend?
Misschien dat Wigi mij kan helpen...
p.s. zou jij mij de vba code kunnen geven voor het verversen van alle draaitabellen in excel?:$
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.