opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan moet je even klikken op de plusjes voor 'audio' en 'other' en dan voornoemde drivers downloaden en installeren.

En driveragent vind ik persoonlijk niets, weer een programma op de pc terwijl het net zo snel handmatig gaat (en het progje is niet geheel zonder fouten)

snel genoeg??
 
maaruh welke moet ik dan downloaden er staan zoveel

sry dat dit misschien een hele domme vraag is :shocked: ;)
 
dit kan sneller!!:D waah kwil zo graag van dit *** gedoe af het is echt zo iritand
 
Laatst bewerkt:
en weet je super zeker dat dit de goeien zijn want ja ik wil niet muh hele comp in de war :p
niet dat ik jou niet vertrouw hoor maar gwoon....

reagear nou aub..

maestro12 plzzz reageer ff.
 
Laatst bewerkt:
Eerst opslaan en daarna openen / uitvoeren.

En ja, het zijn de goeie.

was even boodschappen aan het doen
 
dus als ik dit installeer enzo dan heb ik nooit meer die *** melding?:evil:
 
brakkeleer zei:
http://www.freedownloads.nl/aida32.htm

download aida32 hier kun je precies zijn welke drivers je moet zoeken. Ik geloof namelijk niet in die betaal-dingen allemaal. Is ook nergens voor nodig.


Een hele slechte tip. Aida wordt al een aantal jaren niet verder ontwikkeld, dus op wat jongere componenten gaat de herkenning mis. De opvolger van Aida was Everest, maar ook die is sinds een jaar gestopt met de ontwikkeling.

Bovendien als de fabrikant zelf deze drivers aangeeft mag je aannemen dat dit de goede zijn, waar anders zou je de goede drivers vandaan moeten halen??

Hoe te installeren? Volgens het readme bestand wat erbij zit, gewoon met 'setup.exe'
 
ik heb die eerste nu geinstalleerd kmoest computer ff opnieuw opstarten maar klopt het dat ik nu niet echt een verschil merk ??? kga nu de andere installeren
 
uhmmm bij die 2e dee ik setup maar toen kreeg ik foutmelding dat er geen stuurprogramma was... of moet ik asussetup doen??
 
ooh maakt niet uit welke maar ik krijg zo'n fout als ik dat soudmax installeer van:

stuurprogramma niet gevonden start het systeem opnieuw op en voer deze installastie opnieuw uit.



nou ja kstart de comp wel opnieuw op en zien of ie het dan doet
 
kheb de comp opnieuw opgestart maar ik krijg weer die melding bij dat soundmax :( :( :(
 
kheb dat blauwe scherm al heeeeeel lang neit meer gehad duzz echt super bedankt!!:D ;) :D
 
nu heb ik weer slecht nieuws ik heb vandaag gegamed op de computer en daarna ging ik op internet nog een spel doen en ja hoor daar kwam hetzelfde blauwe scherm weeR!!!!1:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 
nu kreeg ik laats een iets ander scherm namelijk deze:

Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

Driver_IRQL_not_less_or_equal

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet moet u de computer opnieuw opstarten, als het scherm nogmaals wordt weergeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd. Is dit een nieuwe installatie vraag de leverancier dan of er nieuwe windows-updates zijn die u nodig hebt.

Als de problemen zich blijven voordoen, dient u alle nieuwe hardware en software te verwijderen of uit te schakelen. Schakel bios-geheugenopties zoal caching of het maken van schaduwkopieen uit.

Als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruiken, dient u de computer opnieuw op te starten, op F8 drukken om de geavanceerde opstartopties te selecteren en vervolgens de veilige modus te kiezen.

Technische informatie (mogelijk in het Engels)
*** STOP: 0×000000D1 (0×00000000, 0×00000002, 0×00000000, 0×00000000)


kan dit ook door de warmte komen??? want ik had um al vrij lang aanstaan....
 
HELP MIJ!!!!!

ik heb de laaste tijd weer steeds dit blauw scherm ik word er helemaal gek van!!!! het valt me wel op dat dit vooral gebeurd als ik windows media player gebruik!!

HELP MIJ!!!!!

:cool: rarevent:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan