• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opslaan factuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Trucker10

deze werkt ook maar hij slaat het niet goed op.

ik sla het op c:\Factuur bewaren

ik stuur een voorbeeld mee zoals deze het opslaat ik mis dan zijn bedrijfs logo en nog wat dingen

Gr. Sloekie
 

Bijlagen

  • 20090015.xls
    29 KB · Weergaven: 39
Beste , waar staat het bedrijfslogo ? ik ben deze namiddag op de topic gevallen heb waarschijnlijk al een deel gemist , om de factuur op kolombreedte op te slaan voeg je dit bij in de macro
Code:
[A1:K54].Copy
Workbooks.Add
Selection.PasteSpecial xlPasteValues, xlNone, False, False
Selection.PasteSpecial xlPasteFormats, xlNone, False, False
[COLOR="Red"]Selection.PasteSpecial xlPasteColumnWidths, xlNone, False, False[/COLOR]
 
Hallo Daniel

Ik heb de code bij gezet en hij werkt goed hij slaat het op maar zou het ook mogelijk zijn dat alleen tabblad factuur wordt gekopieerd en ook zonder de iconen

hij wordt opgeslagen op c:\factuur bewaren

de logo tussen a1 en k4

ik zal een voorbeeld mee doen. er staan officieel ook nog andere tabbladen bij die heb ik er afgehaald

Gr Sloekie
 

Bijlagen

  • voorbeeld2.xlsx
    98 KB · Weergaven: 36
Beste sloekie , in excel 2010 lukt het me via een macro om je pictogram dat uit meerdere opmaak is samengesteld over te zetten maar een nieuw blad ( een foto bestand ) op de site van microsoft staat een factuur bestand waar ze deze methode ook in excel 2003 / 2007 toepassen . Daar eens je licht gaan opsteken ? Ik heb enkel het opgeslagen formulier kunnen opsturen wegens te zwaar met de picto's die aanwezig zijn 105 kb per factuur een geluk dat tegenwoordig de harde schijven Tb zijn .
 

Bijlagen

  • voorbeeld2(3).zip
    86,6 KB · Weergaven: 35
Hallo Daniel:thumb:

ik heb even gekeken maar ik kan het niet zo gauw vinden dat van microsoft

ik heb de code geprobeerd maar hij wil niet.
hij geeft een foutmelding


gr Sloekie:eek:
 
Hallo Daniel:thumb:

ik heb even gekeken maar ik kan het niet zo gauw vinden dat van microsoft

ik heb de code geprobeerd maar hij wil niet.
hij geeft een foutmelding


gr Sloekie:eek:

De code is van excel 2010 ( test versie ) het is een demofactuur bestand die je waarschijnlijk enkel via registratie kan krijgen , maar ik heb er al op diverse forums zien langskomen . Indien tijd zoek ik er naar
 
Laatst bewerkt:
De code is van excel 2010 ( test versie ) het is een demofactuur bestand die je waarschijnlijk enkel via registratie kan krijgen , maar ik heb er al op diverse forums zien langskomen . Indien tijd zoek ik er naar

Hey Daniel

ik heb nog eens gekeken in het voorbeeld bestand (copy of voorbeeld)
hier heb ik nog wat veranderd en nu slaat hij mooi op maar de loge gaat niet mee heb je hier nog een oplossing voor en voor als je 2 keer het zelfde bestandsnaam hebt dat hij dit aangeeft zo van dit bestand overschrijven ja of nee
voor de rest ziet het er nu goed uit.
:thumb::thumb::thumb:

als je wat hebt dan kijk ik morgen wel even naar.

Gr Sloekie:D
 
Hallo Daniel

na veel proberen is het mij gelukt om goed op te slaan ook met de logo.
Bij deze hartelijk dank.:thumb::thumb::thumb:


Gr Sloekie
 
Opslaan als factuurnummer, oplossing?

Beste Sloekie,
Voor andere bezoekers zou het leuk als je een bestandje met je oplossing op het Forum zou hebben geplaatst!
Esko.
 
Beste Esko

hier alsnog het voorbeeld waar je om vroeg.

Gr Sloekie
 

Bijlagen

  • voorbeeld3.xlsx
    81,4 KB · Weergaven: 60
Beste Sloekie,
Voor andere bezoekers zou het leuk als je een bestandje met je oplossing op het Forum zou hebben geplaatst! Aan een bestand zonder macro hebben we nog niet veel!:rolleyes:

Met vr gr
Jack
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan