• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opsomming items die voldoen aan voorwaarden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie niets terug van alle suggesties die al gedaan zijn. Mij lijkt het ook een andere vraag. Zelf al iets geprobeerd?

Volgens mij ging de focus al gauw naar versimpeling van de door mij gebruikte codes...

Ik heb onderstaande in kolom A gehad, maar die creëert geen lijst, enkel de onderste waarde...

Code:
=INDEX(sealings!$A$2:$A$11;VERGELIJKEN(1;sealings!$G$2:$G$11))

Dank je emields. Niet helemaal, want ik wil alleen de open items zien, niet de andere ook...
Is dit alleen met VBA te realiseren of ook met formules?

Late reactie, ik waardeer jullie inzet zeker, al blijkt dit niet uit het uitblijven van mijn reactie, sorry!
De beste wensen voor het nieuwe jaar.

Er wordt niets weggeschreven maar er wordt een opsomming van alle items gegeven, ook met de waarde 0.
Wat ik zoek is alleen de items die open zijn, dus in kolom 'G' alle vakken die groen zijn, in één lijst onder TOTAAL.

Uiteindelijk zal er nog een kolom bijkomen, waar ik ook een opsomming voor nodig heb, maar dit komt later, eerst dit...

Dank allen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan