Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jean42 zei:Heb je iets gewijzigd in die boot.ini of een programma niet goed verwijderd?
Probeer dit op te lossen met een systeemherstel. Dit is geen garantie dat het werkt maar proberen kost niets.
lokoloko zei:Geen systeem herstel doen, geef even door of je xp home of xp pro hebt
lokoloko zei:Porbeer dit eens en laat weten of het helpt
bboy zei:ik zie nergens het tabblad van boot.ini
XP_PC zei:Zit je wel in msconfig?
lokoloko zei:Doe het volgende:
Klik met de rechtermuisknop op deze computer en kies dan voor eigenschappen dan kies je voor geavanceerd en dan onderaan kies je voor opstart en herstel instellingen daar kies je voor bewerken, in het kladblok bestand wis je alles en vult daar letterlijk in: (zie foto) of hieronder
[boot loader]
timeout=3
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect
Nu kies je voor opslaan en probeer hoe de pc nu opstart....
jean42 zei:Lokoloko
Bedankt voor je antwoord tov mij!!!
Ik vind en daar heb ik ondervinding mee dat een systeemherstel veel kan oplossen.
bboy zegt zelf dat hij iets verwijderd heeft.
Gaat het hier niet mee dan kunnen we inderdaad verder zoeken en dan is het antwoord van u zeer goed.
Ik hou altijd rekening dat de mensen die vragen stellen zelf een leek zijn in pc gebruik.
We blijven wel even goede vrienden.
Ik heb trouwens al velen kunnen helpen met mijn adviezen.
jean
bboy zei:wat bedoel je met mensen die vragen stellen zelf een leek zijn in pc gebruik, zijn die noobs?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.