Gimli
Verenigingslid
- Lid geworden
- 5 aug 2001
Klinkt misschien een beetje vreemd, maar sinds ik indertijd een HighJack Log heb geplaatst (en m'n harde schijf al *tig keer heb gepartitioneerd en geformatteerd) blijf ik een irritante opstart fout krijgen.
Zodra ik de computer aanzet, krijg ik steevast een beschermingsfout.
Alsof de internet verbinding al gelijk m'n aansluiting terug kaatst.
Start ik opnieuw op en wacht op de veilige modus, opnieuw opstarten, dan is er niets aan de hand.
Indertijd werd ik met m'n highjak log naar 't ASO forum gestuurd, wat al 'n gesloten toppic gaf. Dus veel sjugge heb ik er niet aan gehad.
Ik ben nu weer bezig om met virusscanner te zoeken, maar deze kan niets vinden.
't is niet echt irritant, maar ik vraag me af, kan er iets in een opstart bestand verzeild raken waardoor ik er niet meer "bij"kan?
Opstarten via floppy (virusvrij) helpt ook niet.
Voor de duidelijkheid:
modem:Motorola surfboard 02009822986
abbonnementstype: ahome full
router:nee
geen splitter, kabel 8 meter(vrij lang)
lampjes: power/on - receive/on - send/on - online/on - pcactivity/knippert - standby/off
besturingssysteem: Windows98 all updates - behalve update2 (compatibiliteits probleem)
voorgeschiedenis: synport scan / detected virusscanner
Zodra ik de computer aanzet, krijg ik steevast een beschermingsfout.
Alsof de internet verbinding al gelijk m'n aansluiting terug kaatst.
Start ik opnieuw op en wacht op de veilige modus, opnieuw opstarten, dan is er niets aan de hand.
Indertijd werd ik met m'n highjak log naar 't ASO forum gestuurd, wat al 'n gesloten toppic gaf. Dus veel sjugge heb ik er niet aan gehad.
Ik ben nu weer bezig om met virusscanner te zoeken, maar deze kan niets vinden.
't is niet echt irritant, maar ik vraag me af, kan er iets in een opstart bestand verzeild raken waardoor ik er niet meer "bij"kan?
Opstarten via floppy (virusvrij) helpt ook niet.
Voor de duidelijkheid:
modem:Motorola surfboard 02009822986
abbonnementstype: ahome full
router:nee
geen splitter, kabel 8 meter(vrij lang)
lampjes: power/on - receive/on - send/on - online/on - pcactivity/knippert - standby/off
besturingssysteem: Windows98 all updates - behalve update2 (compatibiliteits probleem)
voorgeschiedenis: synport scan / detected virusscanner