G.I. Jane
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 mrt 2004
Wij hebben W2000 met SP4 + McAfee Virus Scan 4.5.1. Nu wij een snelle verbinding hadden dacht ik laten we alle updates ophalen voor W2000 bij MS. Nadat de update van Windows Installer 3.1 gedaan was gaf de pc tijdens opstarten en voor het inlogscherm komt: webscanx.exe application error. The instruction at "0x00000000" referenced memory at "0x00000000". The memory could not be "read". Click on OK tot terminate etc....
Nu las ik met Google dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben en dat het probleem bij Mc Afee bekend is, echter er is geen oplossing voor. Kan je Windows Installer 3.1 deinstalleren? (gaf een melding dat de rest van de hotfixen waarschijnlijk niet meer werken) En daarna Windows Installer 3.0 weer installeren? Is er een losse versie 3.0 te vinden?
Groeten van Jane
Nu las ik met Google dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben en dat het probleem bij Mc Afee bekend is, echter er is geen oplossing voor. Kan je Windows Installer 3.1 deinstalleren? (gaf een melding dat de rest van de hotfixen waarschijnlijk niet meer werken) En daarna Windows Installer 3.0 weer installeren? Is er een losse versie 3.0 te vinden?
Groeten van Jane