Hallo,
Gisteren heb ik mijn pc gedefragmenteerd: geen problemen. Dag daarvoor Norton nog laten scannen op virussen: ook geen probleem.
Maar nu zet ik vanmorgen mijn pc aan en krijg een zwart scherm met hierop de volgende melding:
Wat nu?? Ik kan aardig werken op een cd, maar van dit soort dingen heb ik geen kaas gegeten!!! HELLUP!!
Bedankt alvast voor het meedenken!
Eef (vanaf een andere pc)
Gisteren heb ik mijn pc gedefragmenteerd: geen problemen. Dag daarvoor Norton nog laten scannen op virussen: ook geen probleem.
Maar nu zet ik vanmorgen mijn pc aan en krijg een zwart scherm met hierop de volgende melding:
Winows kan niet worden gestart, omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
System32\Driver\ntfs.sys
U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cdrom met installatie bestanden.
Kies 'R' in het eerste scherm om de reparatie procedure te starten.
Als ik op het scherm kom en R intoest, krijg ik te zien: C:\\System32\Driver\ntfs.sys
U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cdrom met installatie bestanden.
Kies 'R' in het eerste scherm om de reparatie procedure te starten.
Wat nu?? Ik kan aardig werken op een cd, maar van dit soort dingen heb ik geen kaas gegeten!!! HELLUP!!

Bedankt alvast voor het meedenken!
Eef (vanaf een andere pc)