anton cosijn
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 jan 2011
ik heb en windows 7 pc. regelmatig komt het voor dat wanneer ik opstart dat de pc niet reageert op de iconen op mijn bureaublad of mijn taakbalk. Ik heb een aantal programma's die ik standaard gebruik zoals firefox, live mail, total commander, newsleecher en nog wat andere programma's. Na het opstarten moet ik diverse programma's weer opnieuw instellen, opdat ik weer normaal kan werken.
Zeer regelmatig draai ik CCleaner en WinUtilities om zoveel mogelijk rotsooi buiten de deur te houden en ik laat de virusscanner draaien om besmettingen te signaleren en te verwijderen.
Wat kan ik doen om weer normaal op te kunnen starten. Ja ik weet wel dat de methode is om alles overboord te gooien en van nul af aan opnieuw te beginnen. Maar dan ben ik weer een week en een een hoop stress verder.
Wie weet een betere oplossing??
Zeer regelmatig draai ik CCleaner en WinUtilities om zoveel mogelijk rotsooi buiten de deur te houden en ik laat de virusscanner draaien om besmettingen te signaleren en te verwijderen.
Wat kan ik doen om weer normaal op te kunnen starten. Ja ik weet wel dat de methode is om alles overboord te gooien en van nul af aan opnieuw te beginnen. Maar dan ben ik weer een week en een een hoop stress verder.
Wie weet een betere oplossing??