Opstarten na vergeten wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oscarweert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
4
Op de laptop os W2000 geinstalleerd. Werkte perfect, totdat het wachtwoord (NT wachtwoord) om het systeem verder op te starten werd vergeten.
Heb al geprobeerd met installatie-CDROM op te starten (booten vanaf CD-ROM) maar dit pikt hij niet.

Wie weet raad?

Groet,
Oscar
 
Bovenstaande remedie geprobeerd. Bestandjes staan conform de beschrijving op de CD maar werkt niet. Hij start nl niet op vanaf de CD; ik krijg bij het opstarten de boodschap

"No bootable devices"

Dit nadat ik in de BIOS het booten vanaf de CD als eerste heb gezet en de overige mogelijkheden heb disabled.
Indien ik vervolgens booten vanaf de harddisk als tweede enable, pakt hij doodleuk deze en laat de CD voor wat hij is.

Tips?

Alvast bedankt,
Oscar
 
Hoi !

Heb je in de link op "bootdisk " getrommeld ?

En : How To Use " gelezen ?

Met dit progje heb ik al tientallen mensen mogen helpen en het werkt altijd !!

Dus: je hebt ergens een fout gemakt !


Greetz,

Harry.
 
dat wachtwoord voor je account kwijt die je moet invoeren bij het welkomscherm? ben je die kwijt?
 
Ja,

het eerste het beste wachtwoord dat ik in moet voeren als ik W2000 Professional opstart. Ik meen dat dit het NT wachtwoord is maar wellicht heb ik het verkeerd.

Beschrijving van het schermpje:
Venster met "Welcome to Windows"; daaronder "MS Windows 2000 Professional, Built on NT Technology".
Daaronder kan in drie vakjes de volgende info worden ingevuld:
- username
- password
- log on to

Daaronder staan weeer 4 buttons: OK, Cancel, Shutdown, Options

Suggesties?

Groet,
Oscar
 
ik was mijn ww vergeten van mijn windows xp home en toen heb ik via veilige modus ingelogt als administratior en toen het ww verwijdert mischien helpt dat. en daarna kon ik gewoon weer op mijn account komen en kon als ik wilde weer een ww invoeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan