Opstarten probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hallo ik heb een probleem, het volgende is er gebeurd: Ik had problemen met de updates van Windows , al een paar keer, toen systeem herstel een week terug, werkte toen normaal, maar na het herstel met het opstarten een zwart beeld met alleen mijn cursor er op , heb al van alles gedaan met de F toetsen met o.a veilige modes maar start nog steeds niet op wat kan ik nog meer doen om mijn computer weer te gebruiken.
johan1276

Heb je een windows dvd? Zo ja, misschien werkt het om recovery te draaien!

Bedankt voor je reactie, ik heb de DVD er in gedaan en opgestart , komt dan in het scherm Veilige modus, en er gebeurd verder niet, alleen zwart beeld

Ik heb de DVD er in gedaan en opnieuw opgestart, maar dan komt het veilige modus scherm en als ik dan op veilige modus klik dan komt het scherm met het laden van windows ( dus alle windows ladingen met even wachten) dus ik kom niet veel verder, ik heb ook een probleem oplosser gedaan F 12 en na de scan ging hij opnieuw opstarten maar weer met de uit komt het zwart beeld

Bij het starten van een windows dvd krijg je op gegeven moment de optie Nu installeren of De computer herstellen.
Als je dit niet krijgt, dan kan het zijn:
a. dat je geen windows dvd hebt
b. dat je niet boot van de dvd.

Kies je F12 (of F2) om te booten van dvd?

Laatst bewerkt:
Bedankt tot zo ver , bij de eerste optie kon ik kiezen voor upgrade en de volgende nieuw, bij de eerste optie moest ik de schijf er uit halen en opnieuw opstarten maar die ging weer in het veilige modus scherm en ging niet verder, nu ben ik die andere aan het installeren en die gaat wel verder, ik hoop dat het lukt, maar dat meld ik morgen wel.
johan1276

Ik kom nog even terug, ik heb hem opnieuw geïnstalleerd, maar nu , was mijn vorige installatie ongeveer een kwart gebruik, naar nu heb ik 3/4 van mijn C schijf terwijl er nog niet alles op zit hoe kan dat en hoe kan ik mijn schijf ruimte weer terug

Dus er is hoop, maar ik heb al even gekeken zoals het daar staat, maar met het analyseren van de C schijf **** er een blokje met de te verwijderende bestanden , maar daar staat geen oude prog. wel tijdelijke en prullenbak en nog een paar

Nu windows het nog doet:
- backup de bestanden die je wilt bewaren
- formateer de c-schijf
- installeer windows opnieuw

Ik ben eens wezen zoeken bij mijn C schijf en kwam een map tegen Windows Old groot ruim 42GB kan ik deze ook verwijderen via de knop verwijderen ?

Hallo , ik heb de Windows Old op een externe schijf gezet en toen via de prullebak verwijderd en is 1 van 4 Kb in gebleven en de rest is weg, dus weer schijfruimte terug , maar nu nog een probleem met de nieuwe installatie, hoe krijg ik die irritante ouderlijke toezicht weg, er zit bij mijn gebruikers geen uitschakel knop (administrator) hoe doe ik dat ?
johan1276

Volgens mij is Ouderlijk toezicht onderdeel van Windows Live Essentials.
Probeer Windows Live Essentials te deïnstalleren, alleen het onderdeel Ouderlijk toezicht dan.

bedankt ,m aar er zit geen Windows Live Essentials op althans niet bij de gebruikers account hij zit wel bij als je nieuwe account aanmaakt maar niet bij de administrator daar moet je eerst een wachtwoord instellen denk ik .
johan1276

Nee dat werkt ook niet, maar is dit niet te verwijderen in uitvoeren en dan regedit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan