Opstarten....

Status
Niet open voor verdere reacties.
OK. Ik denk dat ik al weet wat je gedaan hebt.
Alles schoon gemaakt en daarna KaZaa weer opnieuw geinstalleerd omdat die het niet meer deed?

Vink deze aan:
O2 - BHO: BabeIE - {00000000-0000-0000-0000-000000000000} - C:\PROGRA~1\COMMON~2\Toolbar\cnbabe.dll
O2 - BHO: (no name) - {4A2AACF3-ADF6-11D5-98A9-00E018981B9E} - C:\Program Files\NewDotNet\newdotnet4_50-1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [tgcmd] "C:\Program Files\Support.com\bin\tgcmd.exe" /server
O4 - HKLM\..\Run: [winnet] C:\PROGRA~1\COMMON~2\Toolbar\winnet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WhenUSave] C:\PROGRA~1\Save\Save.exe
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O18 - Protocol: cn - {9346A6BB-1ED0-4174-AFB4-13CD4EC0AA40} - C:\PROGRA~1\COMMON~2\Toolbar\cnbabe.dll
en laat ze door Hijackthis fixen.
Kijk dan bij Configuratiescherm > Software of je daar een van de volgende kunt vinden: New.net of Newdotnet, Savenow en CommonName.
Zo ja verwijder ze dan daar.
Draai daarna nog een keer met Spybot S&D.
Download en installeer dan de spyware vrije versie van Kazaa van: http://www.kazaalite.nl/

Groetjes,

Pieter

nee kazaa was er niet afgegooid en ik heb kazaa lite al...alleen na dat scanne met spybot was radlight eraf gegooid en die heb ik op nieuw geinstaleerd maar ik zal wel ff doen wat jij zei

nou ik heb alles gedaan wat jij zei maar het helpt niet want die map windows komt nog steeds

Geplaatst door Jappie-zland
maar moet ik die lijst die jij gaf aanvinke in spybot ?

De lijst die ik gaf moet aangevinkt worden in Hijackthis en dan op fix klikken.
Daarna opnieuw opstarten en door Spybot S&D alles dat in rood aangegeven wordt laten repareren.

Als je daarmee klaar bent zie ik wel weer een Startuplist verschijnen.

Groetjes,

Pieter

ik heb gedaan wat jij zei en daarna ff de computer opnieuw opgestart en die map windows komt nog steeds

Bijlagen

als ik spybot uitvoer staat in die lijst ook het programma radlight (in t rood) en jij zei dat ik dat moet verwijdere...kan ik die nu weer opnieuw installere ?
want die heb ik wel weer nodig

Als de map System32 geopend wordt bij het opstarten, betekent dat meestal dat er een (zelfgemaakte) map genaamd System of Systeem in C: staat.

Is dat het geval, hernoem dan die map.

Kijk maar even na of het klopt wat Kleinkramer aangeeft. Ik zie geen andere reden voor het openen van die map.

Als jij besluit om spyware te blijven gebruiken is dat natuurlijk jouw beslissing. :(

Groetjes,

Pieter

Geplaatst door Kleinkramer
Als de map System32 geopend wordt bij het opstarten, betekent dat meestal dat er een (zelfgemaakte) map genaamd System of Systeem in C: staat.

Is dat het geval, hernoem dan die map.

Ja klopt er stond bij mij documenten een map system maar er stond nix in..hoe die daar nou weer komt :S

Ik start ff de computer opnieuw op, kijke of die map windows opstart

oke ik heb ff een screen gemaakt van de zoekresultaten naar system...
ik heb al 2 mappen hernoemd (1 in mijn documenten en 1 in de map van Americas Army)

de map (met de rode pijl erachter) kan ik niet wijzigen De 3 mappen met een ?-teken hoef ik denk ik niet te wijzigen maar jullie moete het maar zegge....

[edit]ik upload dat plaatje wel ff[/edit]

systemscreen.jpg

aha ik zie het...radlight is spyware maar ik vind het een heel handig proggie om films en ondertitels (!) mee af te spele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan